شناسهٔ خبر: 23037154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

شهردار اردبیل خبر داد:

نوسازی مخازن نگهداری نمک در پل‌های غیرهمسطح اردبیل

شهردار اردبیل گفت: مخازن مخصوص نگهداری نمک در رمپ پل‌های غیر همسطح در اردبیل نوسازی و نصب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این عمل به منظور نمک‌پاشی در هنگام بارش برف و یخبندان و جلوگیری از تصادف و وارد آمدن خسارت‌های مالی و جانی شهروندان صورت می‌گیرد .

وی با تاکید بر اینکه تلاش نیروهای خدماتی در سطح شهر برای ایمن سازی و رفع لغزندگی پیاده‌روها بدون وقفه دنبال می‌شود خاطرنشان کرد: شهرداری اردبیل همچون سال‌های گذشته برای رویارویی با بحران برف آمادگی کامل را دارد .

شهردار اردبیل از ذخیره‌سازی نزدیک به دو هزار تن نمک در پل‌های روگذر شهر اردبیل خبر داد و افزود: با تعبیه و نصب مخازن نمک در رمپ‌های پل‌های غیرهمسطخ در اردبیل امیدواریم در ساعات مختلف کارگران شهرداری در نمک‌پاشی خود با مشکل مواجه نشوند .

لطف‌اللهیان با یادآوری اینکه نمک‌پاشی مداوم و مستمر در درازمدت آسیب‌های جدی را به آسفالت سطح خیابان‌ها وارد می‌کند اضافه کرد: البته در حد مقدور سعی داریم کمتر از نمک برای یخ‌زدایی معابر استفاده کنیم که در همین راستا کارگران شهرداری با برفروبی به موقع سعی می‌کنند تا از انباشت یخ در معابر با هدف آسایش و راحتی عبور و مرور مردم جلوگیری کنند .

وی اظهار کرد: در فصل زمستان برف‌روبی پل‌های رو‌گذر تا قبل از حضور مردم در خیابان‌ها از اولویت جدی است به طوری که پیش‌بینی‌های لازم در قالب اکیپ‌های برف‌روبی در این مناطق و پل‌ها پیش‌بینی شده و اقدامات لازم به موقع انجام می‌گیرد .

شهردار اردبیل از فعال شدن ستاد تسهیلات زمستانی شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح شناسایی معابر سخت گذر در زمستان و کمک به شهروندان در حل مشکلات حداقل خود در درب خانه‌ها و کوچه‌ها است .

لطف‌اللهیان در پایان اظهار امیدواری کرد: با همت و درایت عوامل شهرداری و همراهی و کمک مردم زمستان پیش‌رو کم‌خطرترین فصل برای مردم بوده و مردم با رعایت فرهنگ شهروندی شهرداری را در ارائه خدمات بهتر شهری یاری کنند .

نظر شما