شناسهٔ خبر: 23036748 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

همایش بزرگ جوانان اعتدال همزمان در ۳۰ استان کشور برگزار می‌شود

دبیر برگزاری همایش بزرگ سراسری جوانان حزب اعتدال و توسعه ، هدف از برگزاری این گردهمایی را هم اندیشی بزرگان و مسئولان حزب با جوانان در جهت حرکت در مسیر توسعه کشور با بهره گیری از مشی اعتدال عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، احمدرضا داداندیش دبیر همایش سراسری جوانان حزب اعتدال و توسعه گفت: مرور تاریخچه تشکیل و اهداف عالى حزب، عملکرد سازمان جوانان و دانشجویان در حوزه‌هاى فرهنگى اجتماعى ، آموزشى و سیاسى و تقدیر از نقش آفرینى جوانان در انتخابات از محور هاى اصلى این همایش است.

این عضو شورای مرکزی سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه اضافه کرد: با توجه به حضور جوانان در عرصه‌هاى سیاسى و اجتماعى کشور و لزوم همبستگى ملى و انسجام جوانان حزب پس از پیروزی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهورى، با برگزارى همایش درون حزبى می‌توان شاهد ابعاد گسترده‌اى از ظهور و بروز جوانان معتدل در کشور بود.

او افزود: با عنایت به مقارن شدن روز دانشجو با هفته وحدت سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه همزمان با این ایام همایش سراسری جوانان اعتدال و توسعه را در کل کشور در تاریخ ٢٣ آذر ماه به طور هماهنگ برگزار مى‌کند.

این همایش بزرگ با عنوان مسوولیت پذیرى و نقش آفرینى جوانان به صورت همزمان در کل کشور و با استفاده از ویدیو کنفرانس و ارتباط مستقیم ٣٠ استان با مرکزیت تهران برگزار مى‌شود.

با برنامه ریزی‌هاى انجام شده در سازمان جوانان و دانشجویان و همکارى کانون استادان و دانشگاهیان حزب ، این همایش بزرگترین گردهمایى جوانان اعتدال و توسعه و در بین احزاب کل کشور خواهد بود.

نظر شما