شناسهٔ خبر: 23036079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

حجت الاسلام میناپور خبر داد؛

راه اندازی شورای آموزش در حوزه علمیه لرستان

مدیر حوزه علمیه لرستان از راه اندازی شورای آموزش در استان ها خبر داد و گفت: با تشکیل این مهم بسیاری از امور حوزه به صورت مستقیم در استان صورت می گیرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: آموزش و پژوهش در حوزه پایه و اساس است.

وی با بیان اینکه در مدارس علمیه با فراهم سازی امکانات لازم آموزشی و پژوهشی تلاش می شود زمینه تحصیل راحت طلاب فراهم شود، افزود: راه اندازی و شکل گیری شورای آموزش در استان در این راستا نقش آفرین است.

حجت الاسلام میناپور با بیان اینکه شورای آموزش با هدف پیگیری امورات حوزه‌ ها تشکیل شده است، اظهار داشت: امید است با فراهم سازی امکانات لازم آموزشی، علمی، پژوهشی، تهذیبی و اخلاقی در حوزه شاهد رشد روزافزون مدارس علمیه باشیم.   

مدیر حوزه علمیه لرستان اظهار داشت: با تشکیل شورای آموزش درس خارج و امتحانات شفاهی به‌ صورت رسمی برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای تشکیل شورای آموزش بسیاری از برنامه های حوزه به صورت مستقیم برگزار می شود، خاطرنشان کرد: حکم تدریس اساتید در استان‌ ها نیز به‌ صورت مستقیم پیگیری می شود.

مدیر حوزه علمیه لرستان ارتقای کمی و کیفی برنامه ‌های آموزشی و تهذیبی حوزه را در اولویت برنامه ها عنوان کرد و گفت: امید است با فراهم سازی زمینه لازم شاهد رشد کمی و کیفی و پیشرفت طلاب باشیم./9451/ت302/ب1

نظر شما