شناسهٔ خبر: 23034117 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

مدعیان نیمکت نشین پرسپولیس را جذاب تر خواهند کرد؟

با بازگشت احمدزاده و همچنین درخشش کامیابی نیا، مسلمان، رسن و البته نعمتی به نظر می رسد برانکو ناچار باشد بار دیگر با همان سیستم محبوب هواداران و با تنها یک هافبک دفاعی نیم فصل دوم را آغاز کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز؛ پرسپولیس در دیدار برابر بادران پس از هفته ها به فرمت گذشته خود بازگشت و با تنها یک هافبک دفاعی بازی را آغاز کرد.

با بهبود فرشاد احمدزاده و آمادگی بالای بشار رسن و محسن مسلمان به نظر می رسد برانکو چاره ای جز استفاده از سیستم محبوب هواداران این تیم که در فصول گذشته لرزه به اندام هر تیمی می انداخت نداشته باشد.

در بازی روز گذشته بادران به مانند یک تیم لیگ برتری آماده برابر پرسپولیس قرار گرفت و تا آخرین لحظه هم دست از تلاش بر نداشت و البته پرسپولیس هم به مانند فصول گذشته بازی مواج و جذابی را به نمایش گذاشت که طی آن موقعیت های فراوانی برای مهاجمان این تیم به وجود آمد که اگر کمی در زدن ضربه های آخر دقت بیشتری به خرج می دادند می توانستند با گل های بیشتری پیروز این بازی جذاب باشند.

در این بازی کمال کامیابی نیا که حالا محسن ربیع خواه را پس از هفته ها در کنار خود نمی دید و به تنهایی وظیفه داشت کار های دفاعی را بر عهده بگیرد همان هافبک دفاعی مقتدری بود که در دو فصل گذشته حسابی به کار برانکو آمده بود؛ همان بازیکنی که بیشتر دوئل های میانه میدان را به سود خود تمام می کرد و حریم امنی را برای خط دفاعی پرسپولیس به وجود می آورد.

البته پرسپولیس روز گذشته پس از هفته های دروازه خود را باز شده دید که البته این موضوع چندان با نبود سید جلال حسینی بی ربط نبود چرا که از زمان بازگشت او پرسپولیس گلی را دریافت نکرده بود و شاید با بازگشت حسینی و ادامه درخشش کامیابی نیا و صف بلند بالای هافبک های فانتزی بر روی نیمکت برانکو را ناچار کند بین ربیع خواه و کامیابی نیا تنها یکی را انتخاب کند و به جای آن یکی از هافبک های فانتزی آماده اش را در زمین قرار دهد اتفاقی که احتمالا با حمایت حداکثری هوادارن نیز روبرو خواهد شد.

نظر شما