شناسهٔ خبر: 23030771 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

احمدی خبرداد:

فعالیت 100 مؤسسه قرآنی در لرستان/برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت در 24 رشته

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت یک‌صد مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت در سطح استان از برگزاری آزمون قرآنی وزارت ارشاد در چهار بخش خبرداد و اظهارکرد: این آزمون در بخش‌های حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن‌کریم، معارف اهل‌بیت(ع) و انس با قرآن و در 24 رشته برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

منصور احمدی، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: ثبت‌نام در شانزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت، 18 آذرماه آغاز شده و تا 20 دی ماه ادامه دارد که افراد می‌توانند در قالب داوطلب آزاد و یا از طریق مؤسسات در این آزمون شرکت کنند.
وی  با اشاره به برگزاری این آزمون در چهار بخش، اظهار کرد: این آزمون در بخش‌های حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل‌بیت(ع) و انس با قرآن و در 24 رشته برگزار می‌شود.
احمدی با اشاره به برگزاری آزمون انس با قرآن‌کریم به‌صورت الکترونیکی در 12 اسفندماه، اضافه کرد: آزمون شفاهی حفظ ویژه دانش‌آموزان تا پایان مقطع ابتدایی در بازه زمانی 12 لغایت 17 اسفندماه سال‌جاری، توسط دارالقرآن‎های آموزش و پرورش در سطح استان برگزار می‌شود.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به فعالیت حدود یک‌صد مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت در سطح استان لرستان، تأکید کرد: مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان، آماده انجام ثبت‌نام از تمامی علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون هستند.

نظر شما