شناسهٔ خبر: 23029404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

هیئت ووشوی سمنان مقام اول مسابقات قرآن را به دست آورد

گروه فعالیتهای قرآنی: رئیس هیئت ووشوی استان سمنان گفت: این هیئت در مسابقات قرآن ویژه هیئت های رزمی کشور به میزبانی کرمانشاه، مقام نخست را به دست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، مرتضی نبوی،رئیس هیئت ووشوی استان سمنان امروز 25 اذراز برگزاری اختتامیه اولین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم ووشوکاران سراسر کشور در کرمانشاه خبر داد و گفت: استان های سمنان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم این رقابت ها را به دست آوردند.

به گفته وی؛ این مسابقات توسط فدراسیون ووشو با حضور ۶۰ شرکت کننده از ۱۴ استان کشور شامل کرمانشاه، همدان، تهران، سمنان، خوزستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین، چهارمحال و بختیاری، البرز، سیستان وبلوچستان، کردستان، قم و اصفهان برگزار شد که در رشته حفظ جز ۳۰، شایان موسوی از آذربایجان شرقی، سید جواد اصلاحی از سمنان و سید محمد حسین میری از تهران مقام های برتر را به دست آوردند.

رئیس هیئت ووشوی استان سمنان با بیان اینکه در رشته حفظ دو جزء علیرضا صداقتی از سمنان، محمد مهدی وریرنار از کرمانشاه و امیر باقری از تهران مقام های برتر را به دست آوردند گفت:همچنین در رشته حفظ پنج جزء، محمد ذوالفقاری از سمنان اول، میثم امیدیان دهکردی از چهار محال وبختیاری دوم و محمد حسین صباغیان قروشانی از اصفهان سوم شدند.

نبوی افزود: در رشته ترتیل نیز مسلم عالی از کرمانشاه، صادق حیدری سورشجانی از چهارمحال و بختیاری و محسن خطیبی شریفه از سمنان و در رشته قرائت جواد ایجادی از کرمانشاه، محمد باقر بقاء از سمنان و یاسین آزاد از قزوین به ترتیب مقام های برتر را به دست آوردند.

به گفته وی؛ این مسابقات برای اولین بار و با هدف ارتقای معنوی مسابقات در کنار روحیه جوانمردی، پهلوانی و ورزشکاری توسط فدراسیون ووشو برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما