شناسهٔ خبر: 23024422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

برانکو: هر 3 جام را می خواهیم

سرمربی پرسپولیس معتقد است که در انتخاب بازیکنان تیمش در بازی با بادران ریسکی انجام نداده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی شاگردانش در جام حذفی چنین صحبت کرد: «ما انتظار بازی سختی را داشتیم. حریف ما خیلی محکم بازی کرد. آنها تا زمانی که بازی مساوی بود، انگیزه زیادی برای پیروزی داشتند. البته اگر گل سوم ما را آفساید نمی گرفتند، کار ما راحت می شد. من به بازیکنانم گفته بودم که از آنها برد می خواهم. ما  اهدافمان را اعلام کرده‌ایم و هم به لیگ، هم جام حذفی و هم لیگ قهرمانان فکر می‌کنیم. ما به دنبال نتیجه‌گیری در هر سه جام هستیم و وقتی که در سوپرجام قهرمان شدیم، به دنبال این اتفاق بودیم که به دور بعدی جام حذفی هم صعود کنیم.»
وی درباره ترکیب تیمش نیز این توضیح را داد: «من ریسکی در انتخاب بازیکنان تیم نکردم. این همان ترکیب ما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود. ما ۱۱ بازیکن نه بلکه  ۱۷ - ۱۸ بازیکن فیکس داریم.»
برانکو درباره ورودی و خروجی‌های تیمش در نیم فصل چنین نظر داد: «ظاهر گرشاسبی برای رفع محرومیت پرسپولیس، صحبت های مثبتی در ترکیه داشته اما در نهایت همه چیز در اختیار فیفا است.»
ایوانکوویچ  درباره تمدید قراردادش نیز اظهار کرد: «بحث تسویه حساب من مطرح نیست. گرشاسبی در ایران نبود و بعد از بازگشتش ما باید صحبت‌ها را ادامه دهیم.»
گفتنی است رسپولیسی‌ها فردا تمرین نخواهند کرد و برانکو تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم را به یک دورهمی دعوت کرده است!

نظر شما