شناسهٔ خبر: 23023532 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

"دفاعيات" ناصر محمدخاني از اتفاقات اخير زندگي‌ شخصي‌اش

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگو با تسنيم درباره حواشي اخير پيش آمده در زندگي شخصي‌اش صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

ناصر محمدخاني که در ماه گذشته حسابي به‌خاطر ازدواج اخيرش مورد توجه واقع شده صحبت‌هايي را در اين مورد انجام داد. او البته درباره بازي روز گذشته بادران و پرسپوليس هم صحبت کرد.

-از بازي پرسپوليس مقابل بادران شروع کنيم. يک پيروزي ديگر براي شاگردان برانکو رقم خورد.
پرسپوليس خوب بازي کرد. يک گل هم زد که آفسايد نبود، اما داور آفسايد گرفت. بادران هم تيمي نبود که فقط دفاعي بازي کند، آنها واقعاً فوتبال بازي کردند. جام حذفي هم جام لحظه‌هاست و اتفاقات عجيبي در آن رقم مي‌خورد. بادران تيم جوان و يکدستي بود که دفاعي بازي نکرد.

- درباره پنالتي بحث‌برانگيز پرسپوليس چه نظري داريد؟‌ کارشناسان داوري همگي گفتند که پنالتي نبود.
بازيکن بادران بيرون 18 (محوطه جريمه) بشار رسن را شارژ کرد. در 18 قدم هم دوباره يک شارژ کوچک کرد، اما به‌هرحال داور تصميم گيرنده است. اصل خطا انجام شد، اما در بيرون 18 بود.  در آن طرف هم گل پرسپوليس اصلاً آفسايد نبود. به‌هرحال شرايط خوب بود و جوانان پرسپوليس نشان دادند که در روزهاي سخت مي‌توانند کمک حال برانکو باشند.

- روند کلي پرسپوليس را چطور ارزيابي مي‌کنيد؟
پرسپوليس روند صعودي را با اقتدار طي مي‌کند. اميدوارم اين پيروزي‌ها تداوم داشته باشد و قهرماني پرسپوليس مجداً تکرار شود. اميدوارم پرسپوليس روندي را که در نيم‌فصل اول داشت در دور برگشت هم ادامه دهد. برانکو تيم خوب و منسجمي را بسته است. اين تيم اگر اسير حواشي و آسيب‌ديدگي نباشد، مدعي قهرماني است و با اقتدار قهرمان مي‌شود.

- کمي از فوتبال فاصله بگيريم، از خودتان چه خبر؟ خيلي وقت است که از دنياي فوتبال دور شديد.
در فوتبال که نيستم. يک شرکت زدم و از دور نظاره‌گر فوتبال هستم. از طريق رسانه‌ها فوتبال را هم پيگيري مي‌کنم.

- به‌عنوان مربي نمي‌خواهيد در تيمي فعاليت کنيد؟
فعلاً که نه. همه مربي‌ها هم خوب کار مي‌کنند. در پرسپوليس که نمي‌شود مربيگري کنيم، چون تيم‌شان خيلي خوب کار مي‌کند. همه بازيکنان هم در خدمت تيم هستند که امسال قهرمان شود. تيم‌هاي ديگر هم اگر صحبتي شود، نمي‌دانم؛ همه چيز را مي‌سپارم به خدا.

-در يک ماه گذشته شما يکي از خبرسازترين چهره‌هاي فوتبالي بوديد. به‌خاطر اتفاقت اخيري که در زندگي شخصي‌تان رخ داد، حسابي همه جا خبرساز شديد.
همه اين سوالات را کرديد که به اينجا برسيد؟ (مي‌خنند). من 40 سال است که مصاحبه مي‌کنم و شما (خبرنگاران) را خوب مي‌شناسم، اما مي‌خواهم از خودم دفاع کنم. مگر من چه فرقي با بقيه مردم دارم؟! هر کس زندگي شخصي خودش را دارد. اميدوارم در مملکت ما هرکسي سرش در کار خودش باشد. مردم! بياييد همديگر را قضاوت نکنيم. اگر هم لااقل مي‌خواهيد من را قضاوت کنيد، با مطالعه و اطلاعات دقيق و کافي قضاوت کنيد.

افرادي که هيچ اطلاعي در مورد من و زندگي‌ام ندارند، مغرضانه درباره من قلم مي‌زنند، اما آنها شرايط را نمي‌دانند. اميدوارم لااقل آنهايي هم که در مورد من ندانسته قلم مي‌زنند، اساتيد قلم باشند، اما باز هم مي‌گويم که اين قضاوت‌ها در مورد من منصفانه نيست. نمي‌دانم چرا اين کارها را مي‌کنند، اصلاً مگر شما در زندگي من هستيد يا من در زندگي شما هستم که همديگر را قضاوت کنيم؟ زندگي شخصي هر کس به خودش ربط دارد. دوست ندارم کسي به حريم شخصي من وارد شود، همان‌طور که من به حريم خصوصي و زندگي کسي وارد نشدم و درباره آن قضاوت نکردم. اصلاً هم خوشم نمي‌آيد کسي در زندگي خصوصي و حريم شخصي‌ام دخالت کند.

- اين صحبت‌ها و جنجال‌ها خللي در زندگي‌تان وارد نکرده است؟
اصلاً به من ربطي ندارد، دوست هم ندارم که اين حرف‌ها را بشنوم و کسي در زندگي شخصي‌ام سَرَک بکشد. الحمدالله زندگي ما هم خيلي خوب است، حالا بقيه هرچه مي‌خواهند بگويند.

نظر شما