شناسهٔ خبر: 23022109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان :

نخستین جشنواره فیلم کوتاه خیرین سلامت در اصفهان برگزارمی شود

جوان آنلاين

شرکت کلیه فیلم‌سازان و عکاسان، نهادها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی آزاد درجشنواره فیلم کوتاه خیرین سلامت بلامانع بوده و آخرین مهلت ارسال آثار نیزتا 15 بهمن 1396 است.

صاحب‌خبر -

به گزارش – عرفان منش خبرنگار جوان آنلاین اصفها ن، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگارجوان اظهار داشت :جشنواره فیلم کوتاه خیرین سلامت نخستین جشنواره ایی است که در این حوزه دراستان اصفهان برگزار خواهد شد .

سید حسین رضازاده گفت : مجمع خیرین سلامت استان اصفهان بنا دارد در سال آینده جشنواره فیلم کوتاه خیرین سلامت را به صورت کشور برگزار نماید.

وی هدف از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه خیرین سلامت ارائه نمونه عینی خیرینی که در عرصه سلامت به مردم خدمت نموده اند را زنده نگه دارد و این فرهنگ خدا پسندانه  مصداق  این بیت حضرت حافظ که فرمود:« بنی آدم اعضای یکدیگرند * که از آفرینش زیک گوهرند؛ چو عضوی بدرد آورد روزگار  *  دگر عضوها را نباشد قرار» برای اعتلای این فرهنگ این حرکت هنری را به منصه اجرابگذاریم.

مدیرعامل کتابخانه اهلبت (ع) اصفهان تصریح نمود: معرفی و حمایت از فیلم‌سازان کشور، بازتاب و توسعه کارهای صورت گرفته توسط خیرین در عرصه وقف و سلامت جهت ارائه الگوی مناسب و انعکاس فعالیت‌ها با نگاهی هنرمندانه توسط فیلم‌سازان در حوزه سلامت از اهداف برگزاری این جشنواره است .

وی اذعان نمود :این  جشنواره در بخش اصلی در سه حوزه مستند، داستانی و فیلم‌نامه و در بخش مردمی فیلم‌هایی است که با توجه به موضوعات عنوان شده در فراخوان توسط مردم با موبایل و دوربین‌های خانگی در قالب 180 ثانیه ارائه می‌شود .

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان در ادامه تأکید کرد: شرکت کلیه فیلم‌سازان و عکاسان، نهادها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی آزاد بلامانع بوده و آخرین مهلت ارسال آثار نیز 15 بهمن 1396 است .

وی افزود : آثاردریافتی تحویل دبیر خانه جشنواره  قرارمی گردد وسپس توسط هیات داوران ارزیابی وبه برترین آثار تندیس بلورین اهدائ می گردد.

رضازاده با اشاره به موضوعات جشنواره فیلم کوتاه خیرین سلامت استان اصفهان بیان کرد: معرفی افراد نیکوکار، آثار وقف شده و ترویج فرهنگ نیکوکاری در عرصه سلامت، برقراری و تحکیم احساس مسؤولیت و همدردی نسبت به همنوعان، قرآن و عترت با محوریت تبیین تعالیم اجتماعی و سیره ائمه اطهار(ع) در زمینه انفاق در حوزه سلامت از دیگرموضوعات جشنواره هست .

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان در پایان ابراز داشت : علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، ساختمان بعثت، طبقه دوم، مجمع خیرین سلامت استان اصفهان یا به آدرس پست الکترونیکی isfahan.salamat@gmail.com ارسال کنند .

شایان ذکر است جشنواره فیلم کوتاه خیرین سلامت از 26  لغایت 28 اردیبهشت ماه 1397 در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

 

نظر شما