شناسهٔ خبر: 23021073 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

جزئيات جديد از پرونده طارمي

«اردوغان» به کمک پرسپوليس مي آيد؟

صاحب‌خبر -

گرشاسبي در بازگشت به تهران اعلام کرد خبرهاي خوبي براي هواداران پرسپوليس در راه است و بزودي اين خبرها در مورد پرونده باشگاه پرسپوليس و ريزه اسپور منتشر خواهد شد. از سوي ديگر وزارت ورزش نيز که در اين پرونده کمک حال باشگاه پرسپوليس بوده است از طريق روابط سياسي کار را پيش برد و حالا خبرهاي جديدي در راه است.

به گفته يکي از مسئولان وزارت ورزش پاي اردوغان نخست وزير ترکيه هم به اين پرونده باز شده و از طريق روابط ديپلماتيک مشکلات بين طرفين تا حدود زيادي برطرف شده و بزودي خبر نهايي اعلام خواهد شد.

در اين رابطه مازيار ناظمي، رئيس مرکز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان در پستي اينستاگرامي نوشت: «يک سوپرخبر خوب براي دوستداران فوتبال ايران داريم. يک کار خوب ديپلماتيک ورزشي صورت گرفته هديه‎اي از طرف اردوغان به درخواست وزير ورزش و برادران ايراني.»

با اين شرايط شايد محروميت پرسپوليس از پنجره نقل و انتقالات برطرف شود و مهدي طارمي هم بتواند با پس گيري شکايت از سوي ريزه اسپور، از چند هفته ديگر براي تيمش بازي کند. ضمن اينکه مشکل جريمه سنگيني که قرار بود باشگاه پرسپوليس پرداخت کند حل خواهد شد.

البته يک احتمال ديگر هم که بيشتر به واقعيت نزديک است، تنها حل شدن جريمه اي است که پرسپوليس بايد به ريزه اسپور پرداخت مي کرد. اردوغان هر قدر هم که نفوذ داشته باشد، نمي تواند مشکل حقوقي پرسپوليس در فيفا را حل کند. بايد منتظر ماند و ديد که جزئيات هديه رئيس جمهور ترکيه به پرسپوليسي ها چه خواهد بود.

نظر شما