شناسهٔ خبر: 23020682 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

وحدت حوزه و دانشگاه موجب تحکیم آرمان های انقلاب اسلامی می شود

به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی در خطبه های نماز این هفته اظهار کرد: کسانی که دشمنان نظام اسلامی را می شناسند نباید اجازه دهند تا غبار کدورت، فضای

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی در خطبه های نماز این هفته اظهار کرد: کسانی که دشمنان نظام اسلامی را می شناسند نباید اجازه دهند تا غبار کدورت، فضای آکنده از مهر و سلامت علمی کشور را تیره و بیمار کند.
وی ادامه داد: همانطور که امام راحل نیز فرمودند امروز دانشگاه و حوزه از هر محلی بیشتر به اتحاد و یگانگی احتیاج دارد و تقابل دور از ذهن حوزه و دانشگاه به هلاکت ملت و کشور و اسلام منجر می شود.
امام جمعه چایپاره افزود: از مبارک ترین پیامدهای انقلاب اسلامی، وحدت حوزه و دانشگاه است زیرا طرح مسئله وحدت حوزه و دانشگاه از آثار انقلاب فرهنگی است که با بهره گیری از رهنمودهای امام خمینی رحمه الله از سال 1359 آغاز شده است.
وی افزود: اگرچه در راه وحدت حوزه و دانشگاه تلاش های بسیاری صورت گرفته اما کارشکنی های متعددی نیز در راه مقابله با این هدف صورت گرفته است.
وی ادامه داد: بدون شک کسانی می خواهند بار دیگر بین این 2 مرکز ارزشمند و میان این 2 قشر مهم و تأثیرگذار جدایی افکنند ولی بدانند که این اتحاد در جامعه اسلامی همه گیر شده است.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی تحصیل کرده قم و دارای دکترای علوم حوزوی است؛ شهرستان چایپاره یکی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است و با مساحتی حدود 940 کیلومتر مربع در شمال شهرستان خوی قرار دارد و حدود 28 هزار نفر جمعیت شهری را در خود جای داده است.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی

نظر شما