شناسهٔ خبر: 23020442 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نگرانی صهیونیست ها از موشک های فلسطینیان

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حملات موشکي فلسطينيان به شهرک هاي مجاور نوار غزه، ساکنان اين شهرک ها را به شدت نگران کرده است و در همين چارچوب وزير جنگ رژيم صهيونيستي خواستار تهيه برنامه اي براي مقابله با تشديد احتمالي تنش ها با نوار غزه شد.
به گزارش شبکه تلويزيوني المنار، اويگدور ليبرمن وزير جنگ رژيم صهيونيستي خواستار تهيه برنامه اي براي مقابله با هرگونه تنش احتمالي با نوار غزه شد.
اين درحاليست که اعتراضات شهرک نشينان به سبب حملات موشکي مقاومت فلسطين افزايش يافته است.
حسن حجازي گزارشگر المنار در گزارشي با اشاره به بازگشت فضاي رعب و وحشت در پي حملات موشکي مقاومت فلسطين به مناطق مرزي با نوار غزه افزود: اين حملات موشکي بيانگر خشم و غضب فلسطينيان از تصميم اخير دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکاست که قدس را به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي به رسميت شناخت. محافل صهيونيستي از افزايش حملات موشکي و آثار و پيامدهاي آن بر واکنش اسرائيل عليه فلسطينيان ابراز نگراني کردند.
موشه يعلون وزير سابق جنگ رژيم صهيونيستي گفت: حملات موشکي هر روز انجام مي شود. مي توان آن را به قدس مرتبط دانست. به نظر من ايران، جهاد اسلامي را تحريک به تنش آفريني مي کند. بايد با کساني که موشک ها را شليک مي کنند به شدت برخورد کنيم.
يوسي يهوشع کارشناس سياسي صهيونيست گفت: اين هفته پانزده فروند موشک شليک شد که بيشترين تعداد پس از عمليات صخره سخت به شمار مي رود. اين بدان معناست که اسرائيل اخيرا هيچ اقدام بازدارنده اي انجام نداده است. اين موضع بايد باعث نگراني مسئولان امنيتي باشد.
در ادامه گزارش آمده است: شهرک نشينان نيز به نوبه خود از افزايش حملات موشکي به شهرک ها ابراز نگراني کردند و از دولت بنيامين نتانياهو نخست وزير اين رژيم خواستند واکنش قاطعي براي متوقف کردن حملات فلسطينيان به شهرک ها انجام دهد.
آلون ديويدي شهردار شهرک سديروت گفت: کافيست! يک فروند موشک به سديروت شليک شده است. اين حملات بايد متوقف شود.
بني حسوزن شهرک نشين ساکن شهرک کيسوفيم گفت: اوضاع بسيار متشنج است. از وقتي تونل فلسطينيان منهدم شد و پس از آن که رئيس جمهور آمريکا تصميم خود را درباره شهر اشغالی قدس اعلام کرد، اوضاع اينجا به شدت متشنج شده است.
 ارتش رژيم صهيونيستي حملات هوايي خود را به اهداف موجود در نوار غزه به بهانه مقابله با حملات موشکي فلسطينيان افزايش داده است. سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي اعلام کرد در صورتي که حملات موشکي ادامه پيدا کند، حملات اسرائيل نيز شدت بيشتري پيدا خواهد کرد.

نظر شما