شناسهٔ خبر: 23019691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جهان؛ خریدار فولاد نصف جهان + فیلم و عکس

تعرفه اروپا خللی در صادرات فولاد ایجاد نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اصفهان در نشست خبری گفت: با توجه به گوناگونی خریداران فولادمبارکه، امکان صادرات به سایر کشورها هست و با وجود تصمیم اتحادیه اروپا در صادرات با مشکل مواجه نخواهیم شد.
بهرام سبحانی با بیان اینکه شرکت فولادمبارکه بزرگترین تولیدکننده ورق های فولادی تخت در غرب آسیا و شمال آفریقا است افزود: این شرکت بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان با تولید ۱۲میلیون تن در سال است.
وی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در افق ۱۴۰۴تولید این مجتمع به ۲۵میلیون تن خواهد رسید.
سبحانی با اشاره به افزایش تقاضای داخلی افزود: فروش داخلی سال گذشته ۷۴درصد بود که امسال به ۸۴درصد افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اصفهان گفت: در هشت ماهه امسال این شرکت ۱۸درصد محصولات خود را به اروپا، ۳۸درصد به غرب آسیا، ۴۴درصد شرق آسیا و ۳درصد نیز به آفریقا صادر کرده است.
افزود: امسال حدود 3هزار ۸۲۳تن محصولات که ۸۴درصد تولید بوده در بازار داخلی به فروش رسیده و تنها ۷۲۸تن به بازار خارجی صادر شده است.
دکتر سبحانی با بیان اینکه اولویت ما تامین بازار داخلی است افزود: پارسال این شرکت ۷۵درصد محصولات خود یعنی ۴هزار و ۷۱۸تن در بازار داخلی و هزار و ۵۵۴تن هم در بازار خارجی به فروش رسیده است.
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه با اشاره به صرفه جویی صورت گرفته در این شرکت گفت: روند بومی سازی در این شرکت از ابتدای سال۸۱ آغاز و تا به امروز ۲۲میلیارد و ۵۰۲میلیون ریال صرفه جویی قطعات و تجهیزات داشته است.

mp4
<div id="video-display-embed-code_1683957" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1943171/1683957?width=400&height=300"></script></div>
 
جهان؛ خریدار فولاد نصف جهان + فیلم و عکس جهان؛ خریدار فولاد نصف جهان + فیلم و عکس جهان؛ خریدار فولاد نصف جهان + فیلم و عکس جهان؛ خریدار فولاد نصف جهان + فیلم و عکس جهان؛ خریدار فولاد نصف جهان + فیلم و عکس جهان؛ خریدار فولاد نصف جهان + فیلم و عکس جهان؛ خریدار فولاد نصف جهان + فیلم و عکس جهان؛ خریدار فولاد نصف جهان + فیلم و عکس جهان؛ خریدار فولاد نصف جهان + فیلم و عکس جهان؛ خریدار فولاد نصف جهان + فیلم و عکس جهان؛ خریدار فولاد نصف جهان + فیلم و عکس جهان؛ خریدار فولاد نصف جهان + فیلم و عکس جهان؛ خریدار فولاد نصف جهان + فیلم و عکس جهان؛ خریدار فولاد نصف جهان + فیلم و عکس جهان؛ خریدار فولاد نصف جهان + فیلم و عکس
 

نظر شما