شناسهٔ خبر: 23019268 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توفیق پلیس در سایه الطاف الهی و اخلاص حاصل می شود

استاندار تهران : اقدامات موفقیت آمیز پلیس و حضور مقتدرانه در مأموریت ها در سایه الطاف الهی و اخلاص این نیروی پر تلاش است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ محمد حسین مقیمی استاندار تهران در دیدار و جلسه مشترک با حضور سردار " عبدالرضا ناظری" فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در استانداری تهران اظهار داشت: پلیس نگهدارنده امنیت است و امیدوارم در سایه حکومت اسلامی با تلاش نیروی انتظامی راه پیشرفت را بهتر و سریع تر طی کنیم.
وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی پلیس گفت: ما به عنوان خدمتگزار کوچک مردم، برای تامین امنیت هرچه بهتر در کنار پلیس خواهیم بود.
استاندار تهران افزود : اقدامات موفقیت آمیز و حضور مقتدرانه پلیس در مأموریت ها ، افتخاری است که در سایه الطاف الهی و اخلاص این نیروی پر تلاش رقم خورده است.
مقیمی خاطرنشان کرد : توسعه و پیشرفت در هر جامعه ای مدیون امنیت آن جامعه بوده و پلیس با تمام توان در حفظ این امنیت تلاش کرده است.
در ادامه سردار " ناظری" فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران نیز طی سخنانی با بیان اینکه پلیس برای مهار آسیب های اجتماعی باید مشکلات را به‌ خوبی تبارشناسی و با مراجعه به پیشینه فرد، مشکل را ریشه یابی کند، گفت: خیلی ها معتقدند باید با معلول ها مقابله کرد اما به اعتقاد پلیس باید بر اساس منطق عقلانی به سراغ علت ها رفت و پیشگیری را در دستور کار قرار داد.
این مقام ارشد انتظامی تحقق اعتماد عمومی و امنیت فراگیر در استان را در گروی همکاری سایر دستگاه‌های امنیتی با پلیس برشمرد و افزود : تلاش می کنیم با افزایش فعالیت ها و بکارگیری هرچه بهتر عقلانیت ، خرد جمعی و بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت ها به برداشت های علمی و رفتارهای منطقی، این جایگاه را ارتقاء بخشیده و شرایط بهتری را فراهم کنیم.
فرمانده انتظامی استان با ارائه گزارش کاملی از اقدامات گسترده انتظامی و آسیب های منطقه ای و کویر ورامین بر افزایش تعامل دستگاه ها و سازمان ها در همسو سازی اهداف نظام در راستای ارتقاء امنیت و آرامش عمومی جامعه تاکید کرد.

نظر شما