به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، اسلب تراک زیرسازی پیش ساخته برای اجرای طرح های ریلی است که بلافاصله قطار می تواند از روی آن عبور کند.
مدیرکل راه آهن شمال شرق یک گفت: این طرح با دو میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در قالب دو مرحله "عملیات خاکبرداری، زیرسازی و نصب سازه ها" و "بهسازی مسیر کابلهای آب، برق و علائم و زهکشی کانال آب" انجام می شود.
به گفته زادخور، در این طرح با تبدیل زیرسازی خطوط راه آهن از بالاست به سازه های بتنی افزایش ایمنی سیر قطارها و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری خطوط ریلی محقق می شود.
زادخور افزود: این طرح در هفته دولت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
طرح اسلب تراک برای اولین بار در سال 94 در ایستگاه راه آهن دامغان اجرا شد اجرای آن در ایستگاه راه آهن سمنان تا دو ماه آینده آغاز خواهد شد.
541 کیلومتر از مسیر راه آهن تهران – مشهد در حوزه استحفاظی راه آهن شمال شرق یک قرار دارد.
مدیرکل راه آهن شمال شرق یک گفت: این طرح با دو میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در قالب دو مرحله "عملیات خاکبرداری، زیرسازی و نصب سازه ها" و "بهسازی مسیر کابلهای آب، برق و علائم و زهکشی کانال آب" انجام می شود.
به گفته زادخور، در این طرح با تبدیل زیرسازی خطوط راه آهن از بالاست به سازه های بتنی افزایش ایمنی سیر قطارها و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری خطوط ریلی محقق می شود.
زادخور افزود: این طرح در هفته دولت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
طرح اسلب تراک برای اولین بار در سال 94 در ایستگاه راه آهن دامغان اجرا شد اجرای آن در ایستگاه راه آهن سمنان تا دو ماه آینده آغاز خواهد شد.
541 کیلومتر از مسیر راه آهن تهران – مشهد در حوزه استحفاظی راه آهن شمال شرق یک قرار دارد.