شناسهٔ خبر: 23017809 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

زارعی در نشست بسیج اساتید:

آغوش سازمان بسیج اساتید برای تمامی سلایق سیاسی باز است

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: آغوش این سازمان برای همه سلایق باز است و می‌توانیم از طریق این تجمیع به دولت برای حل مشکلات مردم کمک کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی زارعی، رئیس سازمان بسیج اساتید در اجلاس بزرگ بسیج اساتید کشور که در تالار ابوریجان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد به تشریح برنامه‌های سازمان بسیج اساتید در دوره جدید پرداخت و گفت: بنا داریم که در این سازمان رویکرد حل المسائلی نسبت به موضوعات مهم کشور داشته باشیم و با استفاده از توانمندی‌های همه بخش‌ها در کنار بسیج اساتید مشکلات را مرتفع کنیم و باری بر دوش دانشگاه‌ها نباشیم.

وی افزود: تلاش داریم تا برای حل موضوعات کشور راهکار و راه حل عملیاتی ارائه کنیم البته بسیج اساتید در دوره جدید فعالیت خود به دنبال این است که مسائل و مشکلات مردم و دولت را در حوزه ملی و استانی با یاری اساتید بسیجی و با حداکثر ظرفیت و تجمیع همه استعداد‌ها برطرف نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش همکارانی نظیر دکتر شفیعی و لشکری در سازمان بسیج اساتید از همه سلایق در این سازمان استفاده می‌شود لذا از اصولگرایان و اصلاح طلبان می‌خواهیم اختلافات را کنار بگذارند و برای کمک به مردم گرد هم جمع شوند چرا که آغوش سازمان بسیج اساتید برای همه سلایق باز است و می‌توانیم از طریق این تجمیع به دولت برای حل مشکلات مردم کمک کنیم.

نظر شما