شناسهٔ خبر: 23017676 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بازدید کرد و با بخش های مختلف این دبیرخانه از نزدیک ‌آشنا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت‌الاسلام دکتر محمدعلی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور در دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجموعه از جمله کتابخانه، نمازخانه، بخش فرهنگی هنری، بخش کتابخانه های کانون های مساجد، بخش خواهران، خبرگزاری شبستان، بخش ثبت و ساماندهی کانون ها، حسابداری، امور اداری و مالی و... در جریان روند فعالیت این مجموعه قرار گرفت.

 

حجت الاسلام انصاری در جریان بازدید از هرکدام از بخش های دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نکات و مواردی را برای فعالیت بهتر آنها یادآور شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم اثرگذاری فعالیت های فرهنگی هنری در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: در حال حاضر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روستاها فرصت خوبی مانند کانون های فرهنگی هنری را در اختیار دارد که می توان از این ظرفیت حداکثر استفاده را برای اثرگذاری هرچه بیشتر ببریم.

 

وی با تاکید بر لزوم کیفیت بخشی به فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد اظهار کرد: لازم است در کنار افزایش کمی کانون های فرهنگی هنری، به کیفیت فعالیت این کانون ها نیز توجه و برای آن برنامه ریزی صورت پذیرد.

 

در این بازدید حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان پیرامون برنامه های آموزشی، دینی، فرهنگی و هنری این مجموعه و نحوه خدماتی دبیرخانه به کانون های فرهنگی هنری مساجد استان توضیحاتی بیان نمود و گفت: در حال حاضر نزدیک به ۱۹۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد تا پایان سال در سطح استان فعالیت دارند که حدود ۱٢٣۶ کانون مجهز به کتابخانه هستند.

 

خاطرنشان می شود، بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ۲۳ آذر انجام شد.

 

نظر شما