شناسهٔ خبر: 23016909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز طرح زمستانی پلیس و نیروهای امداد رسان گیلان

خبرگزاری صداوسیما

طرح زمستانی پلیس راه ، نیروهای امدادی و راهداری گیلان امروز با مانور امکانات و تجهیزات در رشت آغاز شد.

صاحب‌خبر -
آغاز طرح زمستانی پلیس و نیروهای امداد رسان گیلانبه گزارش اخبار استانهاي  خبرگزاری صدا و سیما ،  استاندار گيلان امروز در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس و نیروهای امداد رسان گیلان ، حفظ و ارتقاء ایمنی راه ها را در گرو تعامل منطقی مجموعه دستگاه های دست اندرکار در طرح زمستانی عنوان کرد و افزود : مسافران نیز با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس می توانند نتایج حاصل از اجرای طرح زمستانی را ارتقاء بخشند.
آقاي سالاری افزود : برنامه ریزی درست ، هشدارهای بجا و واکنش سریع از الزامات حصول نتایج مطلوب در طرح های جاده ای است.
وی همچنین از آمادگی استانداری برای حمایت کامل از نقش آفرینان طرح زمستانی خبر داد و افزود : برای جلوگیری از مسدود شدن راه های مواصلاتی به ویژه محورهای برف گیر حفظ آمادگی و حضور مستمر نیروها الزامی است. 
جانشین فرماندهی انتظامی گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه طرح زمستانی تا 20  اسفند ادامه می یابد گفت : 400 واحد گشتی از نیروهای پلیس به همت بیش از هزار نفر در این طرح نقش آفرینی می کنند.
سرهنگ مهرگان همچنین افزود :  بلافاصله پس از اتمام طرح زمستانی ، طرح ویژه نوروز پلیس آغاز خواهد شد.
آقاي نازک کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان نیز از مشارکت 41 گروه راهداری در طرح زمستانی امسال خبر داد و گفت : 482 راهدار با 274 دستگاه ماشین آلات راهداری در 16 راهدارخانه  ثابت و 9 راهدارخانه سیار استان مستقر هستند  و 352 کیلومتر از جاده های برف گیر استان را پوشش می دهند.
آقاي ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز تعداد نیروهای امدادگر و واکنش سریع هلال احمر در طرح زمستانی را 200 نفر اعلام کرد و گفت : این افراد با 70 دستگاه خودرو و یک دستگاه بالگرد در 20 پایگاه ثابت و سیار استان مستقرند تا در مواقع بروز حوادث ایفای نقش کنند.

نظر شما