شناسهٔ خبر: 23016787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازدید از تصفیه خانه صنعتی کشت صنعت دهخدا و پارک ملی دز

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از تصفیه خانه صنعتی کشت صنعت دهخدا و پارک ملی دز بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، عیسی کلانتری در این بازدید ها ضمن تاکید بر مدیریت آب وصرفه جویی در مصرف آب گفت : مصرف آب در کشت و صنعت خوزستان بالا می باشد و برنامه صرفه جویی و مدیریت در بخش کشاورزی باید از این صنعت شروع و می بایست الزامات زیست محیطی در کل مراحل تولید رعایت شود .
وی افزود : با صرفه جویی آب در بخش نیشکر می توان آب را به بخش های زیست محیطی و تالاب ها انتقال داد و حق آبه تالاب ها را تامین و از مدیران این مجموعه خواست نسبت به این حوزه برنامه ریزی و تلاش کرد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین در بازدید از پارک ملی دز بر آموزش های زیست محیطی در همه سطوح سنی تاکید کرد و گفت: ارتقاء سواد محیط زیستی جامعه و توسعه آموزش های محیط زیستی در جامعه منجر به توفیق در حفاظت از محیط زیست می شود.
کلانتری مردم را بهترین حافظان محیط زیست دانست و مردم به ویژه مردم بومی و محلی وقوف بیشتری به اهمیت محیط زیست دارند و از این رو افزایش مشارکت، آگاهی و مطالبه گری مردم در حوزه محیط زیست منجر به موفقیت بیشتر در حفظ محیط زیست خواهد شد.
وی ادامه داد : حفاظت از محیط زیست امری ارزشمند و مهم است ، اما در کنار تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست، موضوع آموزش باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

بازدید از تصفیه خانه صنعتی کشت صنعت دهخدا و پارک ملی دز بازدید از تصفیه خانه صنعتی کشت صنعت دهخدا و پارک ملی دز بازدید از تصفیه خانه صنعتی کشت صنعت دهخدا و پارک ملی دز بازدید از تصفیه خانه صنعتی کشت صنعت دهخدا و پارک ملی دز بازدید از تصفیه خانه صنعتی کشت صنعت دهخدا و پارک ملی دز

نظر شما