شناسهٔ خبر: 23015978 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فردا؛ آغاز ثبت نام هیجدهمین دوره سفر به عتبات عالیات دانشگاهیان

معاون اجرایی ستاد عتبات عالیات دانشگاهیان: از فردا 25 آذر ثبت نام هیجدهمین دوره از سفر های دانشگاهی عتبات عالیات از طریق سامانه www.labbayk.ir آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

 محمد زارع در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما افزود : از فردا ثبت نام هیجدهمین دوره ازعتبات دانشگاهیان آغاز و تا 5 دی ادامه دارد .
وی گفت: در این مرحله از ثبت نام مانند دوره های گذشته دانشجویان متاهل ، استادان ، کارمندان ، دانشجویان مجرد دختر و پسر می توانند ثبت نام کنند.
زارع در ادامه با اشاره به زمان اعزام دانشگاهیان به این سفر معنوی اظهار داشت: اعزام دانشگاهیان از اول بهمن آغاز می شود و تا اواخر اردبیهشت 97 ادامه دارد ،سفر ها به صورت زمینی و هوایی صورت می گیرد و دانشجویان می توانند از تسهیلات قرض الحسنه بانک ملت و صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بهره مند شوند.
وی در ادامه به قیمت این دوره از سفربه عتبات دانشگاهیان اشاره کرد و افزود : قیمت سفر هوایی یک میلیون و 820 هزار تومان و قیمت سفر زمینی یک میلیون و 200 هزار تومان است .
معاون اجرایی ستاد عتبات دانشگاهیان به هماهنگی های سازمان نظام وظیفه برای دانشجویان پسر اشاره کرد و گفت : دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند بدون اینکه آن وثیقه نقدی را بسپارند به سازمان وظیفه عمومی مراجعه کنند تا هماهنگی های لازم برای خروج از کشور انها شکل گیرد.

نظر شما