شناسهٔ خبر: 23014834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز طرح ترافیکی ، انتظامی زمستانی در جاده های آذربایجان شرقی

طرح ترافیکی ، انتظامی زمستانی امروز همزمان با سراسر کشور در جاده های آذربایجان شرقی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

آغاز طرح ترافیکی ، انتظامی زمستانی در جاده های آذربایجان شرقیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این طرح که به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده ای در ایام زمستان اجرا میشود ، نیروهای امدادی استان اعم از اورژانس، هلال احمر، امداد خودرو، عوامل راهداری و پلیس راه تا 20 اسفند در آماده باش کامل هستند.
در این طرح پلیس راه با 430 نفر نیروی انسانی، امداد و نجات هلال احمر با 27 پایگاه، اورژانس 115 با 104 پایگاه ثابت و اورژانس هوایی و در خدمت رانندگان خواهد بود.
پلیس راه استان همچنین به صورت شبانه روزی در 8 گردنه برف گیر شامل شیبلی، پیام، صائین، گویجه بیل، نصیرآباد، آتاجان، سرچم، نظرکهریز مستقر خواهد بود.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز با 671 دستگاه ماشین آلات سنگین و 931 نفر پرسنل در 50 راهدار خانه استان بیش از 140 هزار کیلومتر از حریم راههای استان را پوشش خواهد داد.
پورمهدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اذربایجان شرقی در رزمایش طرح انتظامی – ترافیکی زمستان 96گفت: امنیت و حفظ جان مردم همواره از اهمیت خاصی برخوردار است وامیدواریم امسال با همکاری و همیاری بیشتر شاهد کاهش تصادفات جاده ای و صدمات ناشی از آن باشیم.

 

نظر شما