شناسهٔ خبر: 23011372 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

حواشی جالب همایش زن سالم جامعه سالم در یاسوج + تصاویر

همایش " زن سالم جامعه سالم در یاسوج " با حضور حسین علی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای سالامی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و حواشی جالبی را به همراه داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، همایش جامعه سالم زن سالم صبح امروز در یاسوج با حضور حسین علی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور و معاون امور استان های ریاست جمهوری برگزار شد که با حواشی های جالبی همراه بود جالب ترین این حواشی پرده نگار( پاورپوینت) رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بود و استفاده از کلمات تخصصی پزشکی در صحبت هایش که خود جای تامل داشت.

فریبا رحمان پور به عنوان اولین سخنران در جایگاه حاضر شد و مشکلات جامعه زنان استان را تا اندازه ای بیان کرد اما انتظار می رفت انسجام بیشتری در صحبت هایش وجود داشته باشد بعد نوبت به رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رسید ایلامی به گونه ای از کلمات تخصصی پزشکی استفاده می کرد که گویا افرادی که در این همایش شرکت کرده اند متخصص و پزشک هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که قصد داشت به صحبت های استاندار در جلسات قبل که مدیران صحبت هایشان را در قالب پرده نگار( پاورپوینت) ارایه دهند توجه کند در قالب پاورپوینت صحبت هایش را ارایه داد.

شاید اقای دکتر نمی دانست که مخاطبانش بانوان هستند بانوانی که پزشکی نخوانده اند و به این همایش آمده بودند که آگاهی پیدا کنند اما با توجه به تخصصی حرف زدن ایلامی دور از انتظار به نظر می رسد که کسی چیزی متوجه شده باشد.

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

 

نظر شما