شناسهٔ خبر: 23010091 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به دنبال تکرار قهرماني در جام باشگاه ها هستیم

سرپرست تيم کشتي فرنگي سينا صنعت ايذه گفت: همه توان خود را بکار ميگيريم تا با انگيزه بسيار زياد از عنوان قهرماني تيم در جام باشگاه هاي جهان دفاع کنيم.

صاحب‌خبر -

به دنبال تکرار قهرماني در جام باشگاه ها هستیمهوشنگ حاتمي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري صداوسيما افزود: کشتي گيران در شرايط بسيار خوبي هستند و توانسته اند خود را به شرايط ايده ال نزديک کنند تا آماده حضور در مسابقات کشتي فرنگي جام باشگاه هاي جهان شوند. همه تلاش خود را بکار گرفتيم تا موفق به جذب کشتي گيران جوان و با انگيزه شويم و در اين رابطه موفق هم بوده ايم. با توجه به توان مالي بسيار بالاي تيم بيمه رازي بايد تاکيد کنم بسياري از کشتي گيران شاخص جذب اين تيم شده اند.


وي گفت: تلاش کرديم تا کشتي گيران جوان و با انگيزه اي که در رقابتهاي اميدهاي جهان حضور داشتند را در اختيار بگيريم. در عين حال 2 کشتي گير خارجي شاخص از ارمنستان و يک کشتي گير از اوکراين در اختيار بگيريم. هم اکنون يک هفته است که اردو شروع شده است و با توجه به تمرينات بسيار خوبي که پشت سرگذاشته ايم کشتي گيران از نظر جسمي و رواني در شرايط ايده ال هستند و براي شروع رقابتها لحظه شماري مي کنند.


حاتمي افزود: همه هدفمان اين است که از قهرماني تيم که در دور قبلي در مجارستان کسب شد دفاع کنيم. شانس ما براي تکرار عنوان قهرماني بسيار بالاست. تيم هاي رقيب را آناليز کرده ايم. اين در حاليست که کشتي گيران تيم هم بخوبي تمرين کرده اند و از انگيزه بسيار بالايي براي تکرار اين قهرماني برخوردارند. همه توان خود را بکار مي گيريم تا بتوانيم در اين مسابقات جزو 4 تيم برتر باشيم. بطور حتم اگر جزو تيم هاي راه يافته به مرحله نيمه نهايي مسابقات باشيم بايد براي فيناليست شدن بايد به مصاف تيم بيمه رازي برويم.


وي گفت: تيم بيمه رازي تيمي بسيار قدرتمند است و پشت سرگذاشتن اين تيم کار ساده اي نيست. در هرصورت اميدوارم يکي از تيم هاي ايراني موفق به کسب عنوان قهرماني در جام باشگاه ها شود تا جام از کشور خارج نشود. تيم هاي خارجي حاضر در اين مسابقات هم شرايط خوبي دارند و موفق به جذب کشتي گيران شاخص خوبي شده اند. بطور حتم کار بسيار سختي پيش رو داريم اما همه توان خود را بکار مي گيريم تا از عنوان قهرماني مان دفاع کنيم.

نظر شما