شناسهٔ خبر: 23010005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختتامیه مسابقات آتشنشانان فرودگاه‌های کشور در شیراز

اختتامیه مسابقات ورزشی- عملیاتی آتشنشانان فرودگاه‌های کشور در فرودگاه بین المللی شیراز برگزار شد.

صاحب‌خبر -
اختتامیه مسابقات آتشنشانان فرودگاه‌های کشور در شیرازبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل فرودگاه‌های فارس گفت: در این دوره از مسابقات که با حضور ۲۲ تیم از فرودگاه کشور در فرودگاه شیراز برگزار شد تیم‌های زنجان، اصفهان و فارس به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
رضا بدیعی فرد هدف اصلی این مسابقات را ایجاد آمادگی، انگیزه و ارتقاء روحیه کاری برای مقابله و مهار بحران‌ها اعلام کرد.
مدیر کل فرودگاه‌های فارس افزود: همکارانی که در مجموعه آتشنشانی و هدایت زمینی فرودگاه مشغول به ارائه سرویس هستند باید آمادگی صد درصدی برای رویارویی با شرایط اضطراری یا سانحه را در مدت زمان دو دقیقه با تمام امکانات، تجهیزات و نفرات را داشته باشند.
بدیعی فرد از تجهیز ایستگاه‌های آتشنشانی فرودگاه‌های سراسر کشور خبر داد و افزود: این ایستگاه‌ها به مدرن‌ترین خودرو‌های کف ساز و تجهیزات امداد و نجات و ورزشی مجهز شده اند.
حمید حاجی بیگی مدیر کل آتشنشانی و هدایت زمینی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: با رایزنی‌ها و هماهنگی با فدراسیون ورزش‌های همگانی مقرر شد در صورت آمادگی کارکنان آتشنشانی فرودگاه‌های کشور، نفراتی به مسابقات آتش نشانی ۲۰۱۸ کره اعزام شوند.
هشتمین دوره مسابقات آتشنشانان فرودگاه‌های کشور در قالب ۲۲ تیم سه نفری به مدت سه روز از ۱۹ اذر در فرودگاه بین المللی شیراز برگزار شد.

نظر شما