شناسهٔ خبر: 23007654 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اسلامی: توقع از نیروی زمینی زیاد شده است

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی گفت: توقعات از تیم ما بعد از برد‌های نیم فصل اول زیاد شده و فشار زیادی روی بازیکنان است.

صاحب‌خبر -
اسلامی: توقع از نیروی زمینی زیاد شده استمحمدرضا اسلامی بعد از هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره تفاوت تیمش با نیم فصل اول گفت: فاصله دو نیم فصل خیلی زیاد بود. تیم ما از تیر امسال تمرینات خود را شروع کرده بود و مجبور شدیم وسط فصل دوباره بدنسازی کنیم و از نظر بدنی دچار مشکل شدیم.

وی افزود: فشار زیادی هم روی تیم ما وجود دارد. بازیکن باتجربه می‌تواند فشار‌ها را با توجه به تجربه خود پشت سر بگذارد؛ اما بازیکن جوان متفاوت است. ما نتایج دور از انتظاری در نیم فصل اول به دست آوردیم و به اندازه یک فصل پیروزی کسب کردیم.
 
همه از نیروی زمینی توقع برد دارند

سرمربی نیروی زمینی با تاکید براینکه بعد از پیروزی‌ها فشار روی این تیم زیاد شد، گفت: همه از این تیم توقع تکرار برد‌های دور رفت را دارند، در حالی که مقابل نفت بهترین بازی خود را انجام دادیم؛ اما این تیم بازیکنان توانمند ملی و خارجی دارد و فاصله بازیکنان ما با آن‌ها خیلی زیاد است.

اسلامی با اشاره به ادامه تلاش‌های این تیم افزود: تیم جوان فراز و نشیب زیادی دارد و باید مقابل آن صبور بود. هدف ما بسکتبال با کیفیت و تربیت بازیکنان با کیفیت است، همان کاری که در سال‌های قبل انجام داده ام. اتفاقا مهدی جعفری بازیکن یس آل از شاگردان قبلی خودم بوده که یکی از دلایل باخت هفته قبل نیروی زمینی شد.

وی درباره صحبت‌های هفته قبل مبنی بر اینکه داوران حق اشتباه ندارند، گفت: جمله کلیشه‌ای وجود دارد که داوران انسان هستند و می‌توانند اشتباه کنند. در حالی که یک قاضی باید همه تلاشش این باشد که اشتباه نکند. من به سوت اشتباه کاری ندارم و همیشه مشکلم با همگون نبودن اشتباهات است.

 

 

نظر شما