شناسهٔ خبر: 23007360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بیانیه هیئت داوران دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان

خبرگزاری شبستان:هیئت داوران مرحله کشوری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با پایان یافتن این دوره بیانیه ای را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، هیئت داوران مرحله کشوری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با پایان یافتن این دوره بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که با عنایت خداوند متعال دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در جوار مضجع نورانی امام رضا(علیه السلام) در مشهد با حضور گرم قاریان، حافظان و موذنان کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار گردید و در اینجا جای دارد از تلاش های مسئولان و دست اندکاران برپایی جشنواره تشکر و قدردانی نماییم.

 

تلاوت قرآن یکی از عبادات مستحبی است که در آموزه های دینی مورد تاکید قرار گرفته بنابراین باید در نظر داشته باشیم که حضور در جلسات قرآن باید الهی بوده و انگیزه دیگری نباشد، همه ما بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب با حضور خود جزئی از آینده نظام توسعه فرهنگ قرآنی کشور هستیم.

 

توصیه می شود برای پیشرفت بالای محافل قرآنی در مساجد کشور به موازات تقویت کرسی های تلاوت اهتمام این جشنواره جهت توجه به مفاهیم و تدبر قرآن تقویت شود و کارگاههای آموزشی در استانها برگزار گردد تا نیروهای انسانی بیشتری تربیت شود.

نظر شما