شناسهٔ خبر: 23003972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

یک هزار و 149 خانوار مددجو کمیته امداد ایلام خانه ندارند

ضیاء رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برنامه ریزی و اقدام برای احداث و تامین مسکن این خانوارها شامل 731 خانوار شهری و 418خانوار

صاحب‌خبر - ضیاء رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برنامه ریزی و اقدام برای احداث و تامین مسکن این خانوارها شامل 731 خانوار شهری و 418خانوار روستایی با حمایت دولت در دستور کار قرار دارد.
وی برنامه های این نهاد برای تأمین مسکن مددجویان شهر ایلام خبر داد و گفت: در این زمینه یک پروژه 52 واحدی در دست اقدام بوده که زمین آن از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان تامین و در اختیار این نهاد قرار گرفته است.
وی تامین آورده مورد نیاز مددجویان متقاضی مسکن را یکی از مشکلات اجرایی و مالی این پروژه ذکر و ابر از امیدواری کرد که با کمک افراد خیر این مانع رفع شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام از اختصاص تسهیلات به بخش مسکن نیازمندان ایلام خبر داد و گفت: این موضوع نوید بخش این است که در کوتاه مدت بتوان نسبت به رفع مشکلات مسکن نیازمندان این استان اقدام کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همراهی بانک ها، بنیاد مسکن و سپاه پاسداران مشکل مسکن مددجویان استان که از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند برطرف شود.
وی همچنین از ارایه خدمات تعمیر مسکن و احداث حمام و سرویس بهداشتی برای سایر مددجویان تحت پوشش خبر داد و گفت: در شش سال گذشته 499 میلیارد ریال برای 14 هزار و 232 فقره احداث حمام و سرویس بهداشتی ، تعمیر و ساخت مسکن خانوار های مددجو تحت پوشش استان ایلام هزینه شده است.
رضایی از جمله خدمات انجام گرفته بخش مسکن مددجویان استان ایلام را ساخت و واگذاری یک هزار و 987 واحد مسکونی روستایی و ساخت 732 واحد مسکونی شهری عنوان کرد .
به گزارش خبرنگار ایرنا، حدود 54هزار نفر از جمعیت استان 580 هزار نفری ایلام تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی**انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7177/6034

نظر شما