شناسهٔ خبر: 23003874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پرداخت ۲۷ میلیارد تومات تسهیلات برای رونق تولید+فیلم

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از دویست متقاضی دریافت تسهیلات به بانک‌های استان هرمزگان معرفی شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خلیج فارس؛ خلیل قاسمی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: بیش از هزار و هفتصد متقاضی دریافت تسهیلات در سامانه بهین یاب نام نویسی کردند که از این تعداد هزار و ۱۷۵ نفر پس از تایید کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان افزود: بیش از چهل میلیارد تومان تسهیلات به ۸ واحد تولیدی صنعتی نوساز و درحال بازسازی اختصاص یافت.
قاسمی گفت: ۲۷ میلیارد تومان نیز در زمینه تولیدی، کشاورزی و صنعتی به چهل و یک واحد در استان تسهیلات پرداخت شد.
وی افزود: مقرر شد بیش از ۳۵ میلیارد تومان هم برای رونق تولید بیش از ۹۰ واحد واحد تولیدی و صنعتی در استان تسهیلات پرداخت شود.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: برای طرح‌های با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات مصوب شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار هرمزگان نیز در این نشست گفت: رونق صنایع نیمه فعال و غیر فعال و نیمه تمام به چرخه تولید در اولویت است.
علی رئوفی افزود: بانک‌های عامل باید در پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی و صنعتی سرعت عمل داشته باشند.
mp4
<div id="video-display-embed-code_1689727" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1945295/1689727?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما