شناسهٔ خبر: 23000866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نخستین نشست کارگروه ساماندهی و انتظام‌بخشی صنوف شهرستان بهارستان

طی برگزاری نخستین نشست کارگروه ساماندهی صنوف و انتظام‌بخشی سیمای شهری در شهرستان بهارستان، مسئولان بهارستانی برای حل ریشه‌ای مشکلات موجود دست به کار شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما نخستین جلسه کار گروه ساماندهی صنوف و انتظام بخشی سیمای شهری شهرستان بهارستان با حضور بیژن سلیمان‌پور فرماندار بهارستان، شهردارهای سه شهرگلستان، صالحیه و نسیم شهر، بخشداران، اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس اداره محیط زیست شهرستان بهارستان و رئیس اتاق اصناف شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی در محل فرمانداری برگزار شد.


بیژن سلیمان‌پور در حاشیه این جلسه با اشاره به تصمیمات اخذ شده در طول آن، اظهار داشت: در مجموع ۷ مصوبه در جهت بهبود وضعیت و اصلاح سیمای شهرهای شهرستان بهارستان توسط اعضا تصویب شد.
وی در ادامه بابیان اینکه در این کارگروه توجه ویژه‌ای به نارضایتی‌های شهروندان بهارستانی شد، تصریح کرد: در طول این نشست که به‌منظور اجرای ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها برگزار گردید، پیرامون جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در سطح شهرستان بهارستان، رفع سد معبر و مشکلات ناشی از آن و برخورد با معضل ضایعات سوزی بحث و تصمیم‌گیری شد.
فرماندار شهرستان بهارستان همچنین به دیگر مباحث مطرح و بررسی شده در این نشست اشاره کرد و گفت: ساماندهی تابلوهای تبلیغات شهری، اتلاف سگ‌های ولگرد از سطح شهرها، کنترل توزیع و تزریق گازهای LPG و نظارت بر رعایت کابری‌ها در استقرار واحدهای صنفی از جمله دیگر تصمیات متخذه در این کارگروه می باشد که به زودی اقداماتی در این جهت انجام خواهد شد.
وی درپایان باتوجه به اینکه اولویت هر مسئولی می بایست خدمت به مردم باشد، افزود: پشت گوش انداختن برخی امور و عدم همکاری ادارات با یکدیگر برای حل مسائل شهرستان نه تنها سبب بهبود شرایط نخواهد شد بلکه مشکلات موجود را مضاعف و دوچندان خواهد کرد

نظر شما