شناسهٔ خبر: 22999390 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز بکار خبرگزاری حوزه در استان سمنان + فیلم

خبرگزاری صداوسیما

با پیام آیت الله اعرافی؛ رئیس حوزه های علمیه کشور فعالیت رسمی دفتر خبرگزاری حوزه در استان سمنان آغاز شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در مراسم آغاز بکار دفتر خبرگزاری حوزه در سمنان ، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان و جمعی از مسئولان و طلاب حوزه های علمیه استان حضور داشتند.
در حوزه های علمیه استان سمنان هزار و 150 طلبه تحصیل می کنند و به جز آنها خبرگزاری حوزه از ظرفیت تبلیغی 200 مبلغ و مبلغه این استان هم برای محتوا سازی در این خبرگزاری استفاده می کند .
در آیین افتتاحیه دفتر خبرگزاری حوزه در سمنان، کارت خبرنگار افتخاری این خبرگزاری به حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه  و حجت الاسلام مهدی نژاد، مدیر حوزه علمیه سمنان اهدا شد.
همچنین ناصر مؤمنیان هم به عنوان خبرنگار و سرپرست خبرگزاری حوزه در استان سمنان معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در این مراسم راهبردهای جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با دشمنان در منطقه را ، جهت دهی بیداری اسلامی به سمت اسلام ناب، پرهیز از افراط گری و سکولاریسم، مقاومت در برابر استکبار، انتقال فرهنگ بسیج و بومی سازی دفاععنوان کرد .
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تاکید کرد : نیروهای ولایی و انقلابی باید از ظرفیت های فضای مجازی و ماهواره ای برای تبیین راهبردهای ایران اسلامی استفاده کنند .
در این مراسم پیام آیت الله اعرافی به مناسبت افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در سمنان  هم قرائت شد .
رئیس حوزه های علمیه کشور در بخشی از این پیام آورده است :  تقویت حوزه های علمیه استان ها از سیاست های مدیریت حوزه های علمیه است که توسعه فعالیت های خبرگزاری در استان های مختلف می تواند به این مهم کمک اساسی کند.
 
mp4
<div id="video-display-embed-code_1689108" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1945568/1689108?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما