شناسهٔ خبر: 22997404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش اردبیل:

بهره‌گیری صحیح از شیوه‌های نوین آموزشی نیاز اساسی مدارس است

اردبیل (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش اردبیل بکارگیری شیوه‌های نوین آموزشی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید را از جمله نیازهای اساسی تعلیم و تربیت برشمرد.

صاحب‌خبر -

علی ورودی در تشریح آخرین وضعیت آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان استان اظهار کرد: توجه به پوشش مناسب تحصیلی دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های دارای اولویت آموزشی در تمامی کشورهای جهان بوده و کشورهایی که در زمینه علمی و پژوهشی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، از ظرفیت این بخش به خوبی بهره می‌برند.

 وی افزود: در سال ۹۵ با رشد پوشش تحصیلی دوره اول متوسطه همراه بودیم که با آخرین ارزیابی‌های انجام پذیرفته میزان رشد در این بخش ۲ درصد اعلام گردید.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: طرح "همتا" در پرکردن برخی از خلاء‌های موجود آموزشی راهگشا خواهد بود و امیدواریم با اجرای این طرح نظارتی شاهد رشد و اعتلای بیش از پیش اهداف آموزشی در مدارس آموزش از راه دور استان باشیم.

 ورودی اضافه کرد: بکارگیری شیوه‌های نوین آموزشی با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های جدید جهان از جمله نیازهای اساسی تعلیم و تربیت در کشور بوده و در این راستا لازم است مدارس مختلف به ویژه مدارس آموزش از راه دور برنامه‌های ویژه‌ای را با همکاری دستگاه‌های مرتبط اجرایی کنند.

 وی بیان کرد:  تحقق شعار " آموزش آسان و با کیفیت در تمامی مکان‌ها و برای تمامی افراد " در صورت بکارگیری از تمامی ظرفیت‌های مدارس آموزش از راه دور محقق خواهد شد و این مسأله وظایف مسؤولان آموزشی در مدارس را سخت‌تر از گذشته خواهد کرد.

 

نظر شما