شناسهٔ خبر: 22996726 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

ربيعي: مقابل پرسپوليس تيم دست و پا بسته‌اي نخواهيم بود

سرمربي تيم فوتبال بادران تهران گفت: در آستانه پايان نيم فصل ليگ دسته اول برابر پرسپوليس در جام حذفي قرار گرفتيم.

صاحب‌خبر -

محمد ربيعي در نشست خبري پيش از ديدار بادران مقابل پرسپوليس در مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي اظهار داشت: در آستانه پايان نيم فصل ليگ دسته اول برابر پرسپوليس در جام حذفي قرار گرفتيم. جا دارد قهرماني نيم فصل را به اين تيم و هوادارانش تبريک مي‌گويم.

وي تاکيد کرد: پرسپوليس همانطور که برنامه نود نشان داد، همه رکوردهاي ليگ برتر را در اختيار دارد. براي ما اين بازي اهميت دارد، چون تا اينجا سختي‌هاي زيادي کشيده‌ايم.

ربيعي افزود: در بازي اول جام حذفي که بيشتر تيم‌ها انصراف مي‌دادند، ما در اهواز با شهرداري ماهشهر بازي کرديم و سپس مقابل تيم پيکان قرار گرفتيم. تا اين لحظه قرعه سختي داشتيم و اکنون بايد برابر پرسپوليس بازي کنيم. بنابراين چون سختي کشيده‌ايم اين ديدار براي ما اهميت زيادي دارد.

سرمربي تيم فوتبال بادران گفت: ما مي‌توانيم از شان خودمان دفاع کنيم. از زماني که به بادران آمده‌ام سبک بازي تغيير کرده است. ديدار فردا علاوه بر اينکه مي‌تواند جدال فوتبالي باشد براي بخش خصوصي که سه سال است برنامه ريزي و ايجاد اشتغال کرده، تبلوري باشد و از مجموعه‌اش دفاع کند.

وي در خصوص شانس برتري تيمش مقابل پرسپوليس گفت: جام حذفي يک سر برد دارد و يک سر باخت. هر مربي براي خودش شانس قائل است و با نهايت تعريف و تمجيدهايي که از پرسپوليس کردم براي تيمم احترام قائلم.

ربيعي خاطرنشان کرد: ما از کوچک ترين شانس يک دريا اميد مي‌سازيم. فردا کيفيت خوبي به نمايش مي‌گذاريم و مقابل پرسپوليس تيم دست و پا بسته‌اي نخواهيم بود.

وي در واکنش به اظهارات رئيس هيئت مديره بادران مبني بر اينکه گفته بلايي بدتر از قشقايي سر پرسپوليس مي‌آوردند، اظهار داشت: اين موضوع را از بان شما مي‌شنوم. مجموعه ما متعلق به يک شرکت بازاريابي است و واقعيتش را بخواهيد از مسائل مارکتينگ چيزي شناخت ندارم. سعي ما اين است که روياهاي آنها را بدست بياوريم. مالکان باشگاه علاقه مند هستند که با سرمايه گذاري که کرده‌اند خودشان را به سطح اول فوتبال برسانند. با اينکه بخش خصوصي در فوتبال ما عمر کوتاهي داشته است، اميدوارم براي بادران اين اتفاق نيفتد و شاهد استمرار آن باشيم. بازي قشقايي و پرسپوليس يک ديدار خاص بود. ما همه توانمان را براي پيروزي مي‌گذاريم.

نظر شما