شناسهٔ خبر: 22995358 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشارکت بازاریان درایجاد امنیت

فرمانده انتظامی لرستان به ظرفیت و پتانسیل موجود در بازار و اصناف اشاره و بر مشارکت بازاریان و کسبه در ایجاد امنیت تاکید کرد و گفت: نباید اجازه دهیم التهاب و تنشی در بازار ایجاد شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: جمعیت اصناف شامل افراد متدین و معتمد است و باید تلاش شود دیدگاه مردم نسبت به اصناف و بازار خوب شود.

وی به شعار سال اشاره داشت و تاکید کرد: نقش مهم اصناف و بازار برای تحقق شعار سال نقشی حیاتی و سازنده است.

این مقام ارشد انتظامی برگزاری جلسات آموزش همگانی و ارائه هشدار‌های انتظامی برای اصناف و مراجع صدور مجوز و بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات مدیران واحد‌های صنفی را در کاهش آسیب‌های اجتماعی، جرایم و تخلفات موثر دانست.

وی درادامه به اهمیت سلامت بازار اشاره کرد و افزود: معرفی کلیه متقاضیان اخذ پروانه کسب و گواهی صلاحیت در رسته‌های مختلف از پلیس در پیشگیری از جرایم و تخلفات در سطح صنوف و جلوگیری از ورود افراد ناسالم به بازار بسیار موثر است.

این مسئول انتظامی به ارزش کار کسبه اشاره کرد و افزود: کار شما ارائه خدمت به مردم است، پس نیاز است دغدغه درحوزه اصناف وجود نداشته تا بتوانند این رسالت را به درستی انجام دهند.

سردار مهدیان نسب رعایت عدالت، داشتن صحت عمل و انجام درست کار‌ها را رمز موفقیت در امور و رضایتمندی مردم برشمرد.

انتهای پیام/م

نباید اجازه دهیم التهاب و تنشی در بازار ایجاد شود

نظر شما