شناسهٔ خبر: 22993695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آتش گرفتن کارخانه تولید درب و پنجره ملایر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر از آتش سوزی کارخانه تولید درب و پنجره‌های PVC ، سوین سبحان واقع درابتدای جاده ملایر- همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

آتش گرفتن کارخانه تولید درب و پنجره ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ وحید جوادی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر با بیان اینکه مورد حادثه از دو ناحیه کارگاه تولیدی و موتورخانه دچار حریق شده بود، افزود: به علت حجم نسبتاً زیاد آتش‌سوزی، دو اکیپ عملیاتی بلافاصله در محل مستقر شدند . 

وی خاطرنشان کرد:نیروها به محض ورود حریق ناشی از سوختن منابع گازوئیل را به وسیله سرنازل کف‌ساز و با استفاده از مخلوط آب و کف مکانیکی و سنگین پروتئینی مهار کردند، ادامه داد: آتش‌نشانان همزمان پروفیل‌های موجود را اطفاء کرده و در آخر به وسیله آب‌پاشی بشکه‌های حاوی گازوئیل را خنک کردند . 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر ادامه داد:هنوز علت دقیق حادثه مشخص نیست، یادآور شد: یک کارگاه تولیدی مصنوعات چوب واقع در کمربندی بروجرد، کوچه کارخانه قند نیز دچار حریق شد که احتمالا علت آتش‌سوزی عدم رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسیله گرمایشی درون کارگاه بوده است . 

جوادی با اشاره به اینکه این حادثه در نهایت منجر به خسارت مالی شد، اظهار کرد: آتش‌نشانان در دو اکیپ عملیاتی از واحد 15 خرداد و مرکز حریق را اطفا کردند و طی آن نیروها به وسیله قفل بر درب ورودی کارگاه را برای نفوذ به حریق باز کرده و با استفاده از ماسک تنفسی و پوشش آب حریق را مهار کردند . 

وی به بروز یک مورد انفجار در اثر تجمع گاز شهری اشاره کرد و گفت: پس از اعلام سامانه 125، نیروهای آتش‌نشانی در محل مستقر شدند . 

وی افزود: عدم صحیح نصب شیلنگ گاز بخاری و عدم استاندارد بودن محل خروج گاز سمی از دودکشی که در محوطه حیاط بوده و به وسیله دیوارهای بلند محصور شده بود که از طریق کانال و دریچه کولر به درون محل نشیمن ساختمان وارد می‌شد و باعث سمی شدن محوطه اتاق به اضافه نشت گاز در محل شده بود . 

انتهای پیام/ب

کارخانه تولید درب و پنجره ملایردر آتش سوخت

 

نظر شما