شناسهٔ خبر: 22992609 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کشفیات پلیس در شهرهای شرق گیلان

به گزارش روز پنجشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودسر گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر خرید و فروش سیگار

صاحب‌خبر - به گزارش روز پنجشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودسر گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر خرید و فروش سیگار قاچاق در شهر کلاچای، ماموران بعد از شناسایی یک واحد صنفی در ارتباط با فروش سیگار قاچاق‏، اقدام به بازرسی از این واحد کردند که هشت هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش بیش از 85 میلیون ریال کشف و ضبط شد.
به گفته سرهنگ پورقاسم، ورود بی رویه کالای قاچاق به کشور با برنامه ریزی های گسترده دشمنان و با هدف ضربه زدن به اقتصاد کشور صورت می گیرد و ناجا با اقدامات کنترلی و جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور زمینه پویایی و شکوفایی ایران اسلامی را فراهم می کند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان گیلان نیز از کشف 10 کیلوگرم تریاک در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: ماموران در جریان بازرسی از خودروی پژو قاچاقچی 27 ساله در رودسر، 10 کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و متهم به همراه دو همدست 28 و 27 ساله اش را دستگیر کردند.
همچنین فرمانده نیروی انتظامی لنگرود از کشف دو هزار لیتر نفت و دو تن چوب قاچاق طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مجید نیکوئی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه دیوشل این شهرستان حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پیکان وانت حامل چوب مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از آن، دو تن چوب قاچاق از نوع توسکا بدست آمد.
وی افزود: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی بخش اطاقور در پی توقیف یک دستگاه خودرو نیسان، دو هزار لیتر نفت قاچاق کشف و ضبط کردند.
شهرستان های رودسر و لنگرود در شرق استان گیلان واقع هستند.
دریافت خبر: نظرپور**انتشاردهنده:کبیری
6029 / 2007

نظر شما