شناسهٔ خبر: 22991778 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

دومین نشست سالانه مرکز تخصصی امامت اهل بیت برگزار شد

دومین نشست سالانه مرکز تخصصی امامت اهل بیت(ع) با تقدیر از ممتازان آموزشی و پژوهشی بنیاد فرهنگی امامت و مرکز تخصصی امامت در سالن‌ همایش‌های این مرکز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در آستانه ولادت پر خیر و برکت پیامبر اعظم(ص) و حضرت امام صادق(ع)، شامگاه چهارشنبه، دومین نشست سالانه مرکز تخصصی امامت اهل بیت(ع) در هفته پژوهش با هدف تقدیر از ممتازان آموزشی و پژوهشی بنیاد فرهنگی امامت و مرکز تخصصی امامت در سالن‌ همایش‌های این مرکز برگزار شد.

این همایش با حضور حجت الاسلام محمد تقی سبحانی مدیرعامل بنیاد فرهنگی امامت، آیت‌الله سید علی حسینی میلانی از اساتید برجسته حوزه علمیه و حجت الاسلام احمد مروی معاون ارتباطات حوزه‌های علمیه برگزار شد.  

حجت الاسلام محمد تقی سبحانی به عنوان نخستین سخنران این نشست، به توضیح فعالیتهای گذشته این مرکز تخصصی پرداخت و تمرکز اصلی بنیاد فرهنگی امامت اهل بیت(ع) را بر روی تربیت اساتید، محققان، مبلغان و اصحاب فرهنگ در عرصه امامت دانست.

در ادامه دومین نشست سالانه مرکز تخصصی امامت، آیت‌الله سید علی حسینی میلانی نیز مسأله امامت را محور همه معارف دینی در مکتب اهل بیت(ع) دانست و از مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه علمیه تقاضا کرد تا بیش از پیش در احیای امر امامت در جامعه شیعی ایران اهتمام داشته باشند.

 در پایان این مراسم نیز از ممتازان سطح سه دوره اول و هفتم تحصیلی رشته امامت در شهر مقدس قم و یزد، ممتازان دومین و سومین دوره آموزشهای عمومی، برترین پایان‌نامه‌های دفاع شده در دو سال گذشته، پژوهشگران برتر و خادمین مرکز تخصصی امامت اهل بیت(ع) تجلیل شد.

شایان ذکر است، بنیاد فرهنگی امامت با توجه به نیاز‌های کشور، در سال 1387 با تأیید نهادها و مسؤولان جمهوری اسلامی ایران تأسیس و به صورت رسمی کار خود آغاز کرد./878/پ۲۰۳/ی

نظر شما