شناسهٔ خبر: 22991017 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نگاه های سیاسی در بسیج اساتید وجود ندارد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، مجتبی زارعی چهارشنبه شب در دیدار با استاندار قزوین افزود: بسیج اساتید به رویکرد جدیدی رسیده و آن این است که

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، مجتبی زارعی چهارشنبه شب در دیدار با استاندار قزوین افزود: بسیج اساتید به رویکرد جدیدی رسیده و آن این است که سعی دارد به مسایل مختلف کشور با نگاه حل مشکلات توجه داشته باشد.
رییس سازمان بسیج اساتید کشور اضافه کرد: ساز وکار جدیدی با رویکرد راهبردی در بسیج اساتید در حال شکل گیری است که می تواند مسائل و مشکلات را بررسی کرده و راهکارهای لازم را در خصوص آنها ارائه دهد.
زارعی با بیان اینکه اندیشه های راهبردی اقلیم محور نیاز ضروری استان ها است، اظهار کرد: ظرفیت های قابل توجهی به منظور کمک به حل مشکلات کشور با حضور 30 هزار استاد دانشگاه در بسیج اساتید وجود دارد که باید از آنها استفاده کنیم.
رییس سازمان بسیج اساتید کشور خاطرنشان کرد: البته تمام اساتید دانشگاه های کشور جزو ظرفیت های سرمایه گذاری میهن اسلامی به شمار می روند که باید از توان آنها به شکل مطلوب بهره برداری کنیم.

**توانمندی بسیج اساتید در توسعه استان قزوین به کار گرفته خواهد شد
استاندار قزوین نیز در این دیدار گفت: از ظرفیت و توان بسیج اساتید باید در جهت توسعه استان به کار گرفته شود.
عبدالمحمد زاهدی افزود: بسیج اساتید از توانمندی های زیادی برخوردار است که باید از این ظرفیت در جهت رشد کشور در ابعاد مختلف استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه وجود دیدگاه های سیاسی، اجتماعی و علمی مختلف در بین اساتید دانشگاهی طبیعی است اما این موضوع مانعی برای هم افزایی بین این قشر نیست، افزود: 40 سال از پیروزی انقلاب پشت سر گذاشته شده و مانند بسیاری از کشورهای دیگر دنیا در این مدت دیدگاه های مختلفی در کشور به وجود آمده است.
زاهدی با بیان اینکه اگر این رقابت ها وجود نداشته باشد، باید انتخابات و دموکراسی را منتفی کرد،افزود: هر اندازه نیروهای انسانی در محیط کار به هم نزدیک شوند به همان اندازه هم افزایی بیشتری بوجود خواهد آمد.
زاهدی ادامه داد: بسیج اساتید باید ضمن معرفی ظرفیت ها و توانمندی های خود، محورها و اولویت هایی که برای توسعه استان ها در نظر دارد را معرفی کند تا با شناخت ظرفیت ها و توانمندی های این قشر بتوان نهایت بهره برداری را از توانمندی این تشکیلات داشت.
استاندار قزوین گفت: قزوین از نیروهای انسانی و دانشگاهی با توانمندی بالایی برخوردار است که باید از این ظرفیت در جهت توسعه استان استفاده کرد.
بسیج اساتید کشور از 30 هزار استاد تشکیل شده است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

نظر شما