شناسهٔ خبر: 22989935 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

انجام 4700 پژوهش توسط معلمان تهرانی

صاحب‌خبر - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در جشنواره پژوهشی تهران در مجموع چهار هزار و 786طرح با موضوع یکی از مشکلات معلمان در کلاس درس با هدف اقدام پژوهی توسط هفت هزار و 10معلم ارسال شد.
به گزارش فارس،‌ محسن بهارلو در مراسم تقدیر از فرهنگیان و دانش‌آموزان برتر پژوهنده آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه برای رسیدن به جامعه پژوهنده، معلمان نقش مهمی دارند، اظهار کرد: بسیاری از طرح‌ها چون پیوست پژوهشی ندارد به نتایج مورد نظر نمی‌رسد و تنها هزینه‌بر است. وی افزود: اگر بخواهیم جامعه رو به توسعه داشته باشیم باید تغییراتی صورت بگیرد و ابتدا در همت و نوع نگاه فرهنگیان تغییر ایجاد شود.
بهارلو با اشاره به تربیت اندیشه محور و توجه به ایجاد نگاه نقادانه، اضافه کرد: نباید منتظر سال 1404 برای رسیدن به افق‌های تعیین شده بود و باید برای رسیدن به اهداف همت بیش از پیش داشت. وی ادامه داد: مجموعا چهار هزار و 786طرح در جشنواره پژوهشی شهر تهران با موضوع یکی از مشکلات معلمان در کلاس درس با هدف اقدام پژوهی، توسط هفت هزار و 10فرهنگی ارسال شد که این تعداد شامل 309 معلم مرد و 6هزار و 701معلم زن بودند. معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: 20 پژوهشگر برتر دانش‌آموز هم توسط پژوهش‌سرای هریک از مناطق تهران معرفی شده‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما