شناسهٔ خبر: 22988675 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات قدیمی | لینک خبر

رقابت برترین های کشتی فرنگی جهان در نصف جهان

صاحب‌خبر -
 

مراسم قرعه‌کشی مسابقات کشتی فرنگی چهارمین دوره جام‌ باشگاه‌های جهان مشخص شد.
به گزارش فارس از اصفهان، مراسم قرعه‌کشی مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان عصر دیروز در هتل خواجوی اصفهان برگزار شد و ۱۳ تیم حاضر در این مسابقات حریفان خود را شناختند.
ابتدا تیم سینا صنعت قهرمان دوره قبل در گروه نخست قرار گرفت؛ تیم ترکیه که مقام دوم را کسب کرده بود در گروه ۳ و تیم بیمه رازی دیگر تیم ایرانی هم در گروه ۴ این مسابقات قرار گرفت و سپس قرعه‌کشی طبق حروف الفبا انجام شد و هر تیم جایگاه خود را در گروه خود شناخت.
مراسم قرعه کشی و گروه‌بندی این رقابت‌ها بعد از ظهر دیروز با حضور ۱۰ تیم خارجی و ۳ تیم داخلی برگزار شد که به شرح زیر است:
گروه A: سینا صنعت ایذه، المپیک هاپس رومانی، دینامو ارمنستان و پائوک یونان
گروه B: گئورگین کلاب گرجستان، شهدای مدافع حرم قم و تاجیک ایر تاجیکستان
گروه C: بیوک شهیر ترکیه، سامسون اوکراین، اس سی بوداپست مجارستان
گروه D: بیمه رازی اصفهان، فیزیکال آکادمی قرقیزستان و مسکو روسیه
طبق برنامه‌ریزی این مسابقات تیم‌های نخست هر‌ گروه به مرحله بعدی صعود می‌کنند؛ در مرحله بعد دو تیم پیروز در فینال و دو تیم بازنده در رده‌بندی با هم دیدار می‌کنند.
این مسابقات ۱۰ صبح امروز آغاز می شود.
قضاوت داوران بین‌المللی
همچنین رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی گفت: داورهای بین‌المللی دیگری در این مسابقات حضور دارند و طبق قوانین هر تیمی که به مسابقات می‌آید باید یک داور بین‌المللی هم به همراه خود بیاورد که همه تیم‌های حاضر این کار را انجام داده‌اند.
محمدابراهیم امامی در حاشیه قرعه‌کشی مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان بزرگسالان حائز اهمیت است.
وی افزود: سه دوره قبلی این مسابقات به خوبی برگزار شده است و مهم است که چهارمین دوره آن هم در بالاترین سطح برگزار شود؛ مسابقات آزاد جام‌ باشگاه‌های جهان هفته پیش در تهران در بالاترین سطح و کیفیت برگزار شد و بازتاب خوبی داشت که امید است این مسابقات هم در بالاترین سطح برگزار شود.
رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی تصریح کرد: انتظار داریم مسؤولان هیأت استان اصفهان و همه مسؤولانی که تقبل کردند این مسابقات را برگزار کنند، همانند گذشته که هر بار اصفهان میزبان مسابقات بوده به خوبی میزبانی کرده است، در این دوره مسابقات هم به خوبی میزبانی کنند.
وی خاطرنشان کرد: از آن‌جایی که کشتی‌گیرانی خوب و فنی از سراسر دنیا در این مسابقات حضور پیدا کردند، میزبانی خوبی انجام شود و مسابقات از سطح بالایی برخوردار است.
امامی بیان کرد: دیروز کلینیک داوران را با اسلاید و فیلم به صورت مفصل برگزار کردیم و سپس جلسه‌ای با مربیان تیم‌ها برگزار کردیم؛ در ادامه نیز آشوک کومار نماینده فدراسیون جهانی توضیحاتی را بیان کرد و سپس پرسش و پاسخ انجام شد.
وی عنوان کرد: قرعه‌کشی مسابقات نیز امروز برگزار شد و تیم‌ها از ساعت ۱۰ صبح فردا به مصاف هم می‌روند و امیدواریم در پایان مسابقات به خوبی برگزار شود.
رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی در مورد داوری این مسابقات گفت: ۹ داوری بین‌المللی در این مسابقات قرار داده‌ایم و بر سه تشک داوران ایران تقسیم خواهند شد.این مسابقات از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز می شود .
تمجید نماینده اتحادیه جهانی کشتی
آشوک کومارهم در حاشیه قرعه‌کشی مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ده تیم از سراسر دنیا به همراه سه تیم از ایران حضور دارند.
نماینده اتحادیه جهانی افزود: اکثر کشتی‌گیران حاضر صاحب نام هستند که این به افزایش سطح رقابت‌ها کمک می‌کند؛ این مسابقات در بالاترین سطح برگزار می‌شود و به همین دلیل سطح رقابت‌ها در بالاترین حد است که این به توسعه کشتی در کشورهای مختلف کمک می‌کند.
آمادگی تیم سیناصنعت ایذه
سرمربی تیم سینا صنعت ایذه هم گفت: ۹ روز است که در اصفهان اردو زده‌ایم و بچه‌ها به جو و هوای شهر اصفهان عادت کرده‌اند و همه با انگیزه هستند.
ملک‌محمد بویری عصر دیروز در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مسابقات کشتی فرنگی جام‌ باشگاه‌های جهان در اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشورهای اروپایی صاحب سبک در کشتی فرنگی هستند و با قدرت حاضر می‌شوند و زنگ تفریح سایر تیم‌ها نیستند.
وی افزود: تیم‌ ما هم تیم خوبی است و سال قبل قهرمان این مسابقات در مجارستان شده است و امسال هم بچه‌های ما با انگیزه هستند.
سرمربی تیم سینا صنعت ایذه تصریح کرد: ۹ روز است که در اصفهان اردو زده‌ایم و بچه‌ها به جو و هوای شهر اصفهان عادت کرده‌اند و همه با انگیزه هستند، امیدوارم با ارائه مسابقات خوب و تماشاگرپسند به فینال راه پیدا کنیم.
بویری خاطرنشان کرد: از آن جایی که تعداد تیم‌ها برابر نبود ما طبق قوانین در گروه Aقرار گرفتیم و باید یک مسابقه بیشتر انجام دهیم اما مشکلی نیست و همه بازیکنان ما آماده هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما