شناسهٔ خبر: 22988277 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنگام | لینک خبر

ستاره ایرانی، تیتر یک رسانه های یونانی/ شجاعی به آ اِ ک می پیوندد

مسعود شجاعی در یک دوراهی بزرگ قرار دارد و مشخص نیست در پانیونیوس می ماند یا خیر.

صاحب‌خبر -
سایت خبری تحلیلی هنگام    Hengamnews.com:

این روزها در حالی که لژیونرهای ایرانی در کشورهای مختلف اغلب اوضاع خوبی دارند و در تیمهای خود می درخشند؛ مسعود شجاعی در یونان ایام متفاوتی را می گذراند.

مسعود به تیتر یک رسانه های یونانی تبدیل شده و هر کدام آینده متفاوتی را برای ستاره 34 ساله ایرانی متصور می شوند. عده ای از رسانه ها او را در پانیونیوس ماندنی می دانند و دسته ای دیگر انتقالش به آ اِ ک قطعی می پندارند.

سایت کونترا در گزارشی انقال مسعود به آ اِ ک را منتفی می داند. این رسانه یونانی نوشت: "هیچ بازیکنی در دنیای فوتبال شبیه او نیست. حتی سن و سال بالای او هم در روی بورس بودنش در نقل و انتقالات عجیب نیست. مسعود مهارت بالایی دارد، تکنیک بی نظیری دارد، مهارت بالایی در حمل توپ دارد اما در کمنار همه اینها با مربیان خود چالش دارد. او در زمین بازی زیاد کارت می گیرد و خشن کار می کند. او در بیرون از زمین انرژی منفی به تیم می دهد اما در داخل زمین به نقطه اتکا تبدیل می شود.

در پانیونیوس او مسیر خود را پیدا کرده و آزاد است که به هر جایی از زمین سر بزند. هر کاری انجام دهد و همین مساله در کیفیت کاری اش موثر بوده است. انتقال او به آ اِ ک را باید قطعی بدانیم چرا که این تیم بعد از 24 سال به قهرمانی نزدیک شده و دوست ندارد آرامش خود را از دست بدهد. مارادونای آسیا به نظر در پانیونیوس می ماند و جایی نمی رود."

Untitled1

رادیو یونان هم در گزارشی دیگر انتقال مسعود به آ اِ ک را قطعی دانست: "مسعود شجاعی به خاطر مسائل انضباطی 30 روز از تیمش کنار گذاشته شد و با اینکه این محرومیت درون باشگاهی در حال اتمام است اما رابطه او و مسئولان پانیونیوس شکراب شده است و به نظر دیگر رابطه آنها حسنه نخواهد شد.

مانوئل خیمنز سرمربی آ اِ ک علاقه زیادی به مسعود و بازی اش دارد و می خواهد هر طور شده او را به تیمش بیاورد. به زودی مسئولان این باشگاه برای عقد قرارداد و مذاکرات نهایی کار خود را آغاز خواهند. آنها می خواهند مسعود را جایگزین پتروس ماندالوس کنند."

حال باید دید با این اوصاف تکلیف مسعود شجاعی چه می شود. او که به تازگی توسط تیفوسی های پانیونیوس به خیانت محکوم شده همچنان می خواهد به فعالیتش در این تیم ادامه دهد یا در یک حرکت پر ریسک عازم دیگر تیم آتن می شود و پیراهن زرد و مشکی ها را بر تن می کند.

Untitled

نظر شما