شناسهٔ خبر: 22971058 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه داخلی

صاحب‌خبر -
 

پدیده نوجوانان فوتبال ایران در راه ترکیه
الله‌یار صیادمنش از گالاتاسرای وچند تیم فوتبال ترکیه پیشنهاد جدی دارد و قرار است به زودی قرارداد خود را با یکی ازاین تیمها امضا کند.
به گزارش ایسنا به نقل از CNN ترکیه، الله‌یار صیادمنش، پدیده تیم‌ ‌ملی فوتبال نوجوانان ایران با تیم گالاتاسرای ترکیه در یک قدمی توافق قرار دارد و استعدادیاب‌های این باشگاه به دنبال جذب این بازیکن ایرانی هستند. البته هنوز قرارداد رسمی این بازیکن امضا نشده است ولی رسانه‌های ترک از توافق قطعی گالاتاسرای با این بازیکن خبر دادند.

سومی جهان برای تیم مردان سپک تاکرا ایران
تیم ملی مردان ایران در رقابت های جهانی سپک تاکرا در تایلند و در بخش «هوپ تاکرا» مدال برنز گرفت.
به گزارش فدراسیون انجمن های ورزشی، تیم مردان ایران برای رسیدن به فینال این بخش با تایلند میزبان این مسابقات رقابت کرد و با حساب ۶۹۰ بر ۴۴۰ مغلوب شد و به مدال برنز رضایت داد.همچنین اجلاس فدراسیون جهانی سپک تاکرا دیروز در شهر بانکوک محل برگزاری مسابقات جهانی تایلند برگزار شد که و «سهراب آزاد» به عنوان قائم مقام فدراسیون جهانی تعیین شد.

اعلام برنامه تیم ملی فوتسال در جام‌ملت‌های‌ آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا، برنامه مسابقات تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، قرعه کشی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا دیروزدر چین تایپه برگزار شد و شانزده تیم حاضر در مسابقات، حریفان خود را شناختند.
برنامه دیدارهای ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۸:
جمعه، ۱۳ بهمن – ایران – میانمار
یک‌شنبه ۱۵ بهمن- چین – ایران
سه‌شنبه ۱۷ بهمن – ایران – عراق

روسیه با عنوان‌داران جهان و المپیک در اصفهان
نماینده روسیه در چهارمین دوره کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با ترکیبی از عنوان‌داران جهانی و المپیک به اصفهان می‌آید.
به گزارش ایسنا، چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان روزهای ۲۳ و ۲۴ آذر در سالن ۲۵ آبان شهر اصفهان برگزار می شود.
اسامی ۱۳ تیم شرکت کننده در این رقابت ها بدین شرح است:
۱- دینامو ارمنستان۲- منتخب گرجستان۳- پائوک یونان۴- بوداپست سی اس مجارستان۵- اسکاپ (اسپورت کلاب فیزیکیال آکادمی) قرقیزستان۶- المپیک هاپ رومانی ۷- مسکو روسیه۸- تاجیک ایر تاجیکستان۹- بیوک شهیر ترکیه ۱۰- سامسون اوکراین۱۱- سیناصنعت ایذه۱۲- بیمه رازی اصفهان۱۳- شهدای مدافع حرم قم.همچنین فدراسیون کشتی با صدور اطلاعیه ای تماشا ی این مسابقات را رایگان اعلام کرد.

استقلال در صدد جذب مهاجم خارجی
«سید رضا افتخاری» مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، گفت: تیم استقلال درخط حمله مشکلاتی دارد از این روبدنبال جذب مهاجم تراز اول خوب خارجی برای این تیم هستیم.
افتخاری دیروز درحاشیه مراسم آغاز همکاری شرکت ایرانسل و لالیگای اسپانیا با بیان اینکه مسئولیت انتخاب بازیکن برعهده سرمربی و مسئولیت جذب آن با کادر مدیریتی است، افزود: به لحاظ فنی هیچ دخالتی در تصمیم گیری سرمربی تیم نداریم، اما تلاش خواهیم کرد بازیکن و یا بازیکنان مد نظر وی را جذب کنیم. وی درپاسخ به این پرسش که چرا مهاجم ایرانی برای تیم استقلال جذب نمی کنید، افزود: شخصا با «مرتضی تبریزی» مهاجم تیم ذوب آهن اصفهان و «محمد قاضی» مهاجم تیم پدیده مشهد برای پیوستن به تیم استقلال گفتگو کردم، اما متاسفانه و با وجودتمایل این بازیکنان برای بازی دراستقلال، باشگاه هایشان با این جا به جایی ها مخالفت کردند.

مسعود شجاعی از پانیونیوس جدا شد
هافبک تیم ملی ایران طبق ادعای رسانه‌های یونانی از تیم پانیونیوس جدا شده و به زودی تیم جدیدش را اعلام خواهد کرد.
به گزارش گاتزتا یونان مسعود شجاعی که در چند ماه گذشته حواشی زیادی در تیم پانیونیوس یونان داشت، از این تیم کنار گذاشته شد. او قرار بود در ماه نقل و انتقالات ژانویه به تیم جدیدی برود که حالا چند هفته زودتر اقدام به جدایی کرده است. شجاعی فعلا با تیم سابق خود یعنی لاس‌پالماس تمرین می‌کند تا تیم جدیدش مشخص شود.

برچسب‌ها:

نظر شما