ایران آنلاین / نتایج نظرسنجی از 88 هزار و 262 نفر از مشتریانی که خودروی خود را از 16 شرکت عرضه کننده خریداری کردهاند، نشان میدهد رضایت مشتریان در تابستان 96 نسبت به بهار 1396 تغییر چندانی نداشته است.هزینه و زمان صرف شده برای خرید خودرو کمترین امتیاز بین شاخصهای نظرسنجی خرید خودرو است. بر این اساس خصوصیت تناسب هزینه پرداختی با خودروی خریداری شده و تحویل خودرو در زمان مقرر طبق قرارداد خرید که از خصوصیتهای شاخص هزینه و زمان صرف شده است، جزو خصوصیاتی است که بیشترین نارضایتی را از دیدگاه مشتریان داشته است.در نمودارهای آمده میزان سطح رضایت مردم از خدمات خودرویی آمده است.
/شرکت بازرسی کیفیت