شناسهٔ خبر: 22987157 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

شرکت بازرسی کیفیت مشکلات خریداران خودرو را دید

تأخیر در تحویل و قیمت بالا مهمترین دلیل نارضایتی خریداران خودرو

طبق یک نظرسنجی، هزینه و زمان صرف شده برای خرید خودرو کمترین امتیاز را در رضایت مشتریان از خدمات شرکت‌های خودروساز به خود اختصاص داده است.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / نتایج نظرسنجی از 88 هزار و 262 نفر از مشتریانی که خودروی خود را از 16 شرکت عرضه کننده خریداری کرده‌اند، نشان می‌دهد رضایت مشتریان در تابستان 96 نسبت به بهار 1396 تغییر چندانی نداشته است.هزینه و زمان صرف شده برای خرید خودرو کمترین امتیاز بین شاخص‌های نظرسنجی خرید خودرو است. بر این اساس خصوصیت تناسب هزینه پرداختی با خودروی خریداری شده و تحویل خودرو در زمان مقرر طبق قرارداد خرید که از خصوصیت‌های شاخص هزینه و زمان صرف شده است، جزو خصوصیاتی است  که بیشترین نارضایتی را از دیدگاه مشتریان داشته است.در نمودارهای آمده میزان سطح رضایت مردم از خدمات خودرویی آمده است.

/شرکت بازرسی کیفیت

---
---