شناسهٔ خبر: 22985101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون وزیر آموزش و پرورش در دلیجان:

مهم‌ترین رسالت مسئولان تعلیم و تربیت "آموزش افسران جنگ نرم" است

R41371/P1357/S6,73/CT11 / R41371/P1357/S6,73/CT11

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت مسئولان تعلیم و تربیت "آموزش افسران جنگ نرم" است گفت: نهضت سوادآموزی ۱۷۶ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از دلیجان، علی باقرزاده ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای نهضت سوادآموزی استان‌ مرکزی که در دلیجان برگزار شد با اشاره  به تفکر ایثارگری و شهادت اظهار داشت: نام شهدا برای همیشه در تاریخ زنده باقی می‌ماند، افرادی که به دعوت حق لبیک گفته و در راه دین و اعتقادشان از جان خود می‌گذرند، سرمایه عظیمی از انسانیت را با خود داشته که جاودانه شده‌اند.

وی افزود: 1500 کیلومتر از مرزهای ایران در طول 8 سال جنگ تحمیلی بود، تفکر ایثار و شهادت با تکیه بر جانمایه حق با وجود حمایت 32 کشور با حمایت مالی، نظامی، اطلاعاتی، تجهیزاتی  توانست بر تجهیزات پیشرفته دشمن غلبه کند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی تصریح کرد: همیشه و همواره دشمنان نظام اسلامی در حال توطئه بر علیه کیان نظام هستند، بر عهده هر ایرانی آزاده و بصیر رسالت حفظ و انتقال میراث شهدا به نسل‌های آینده قرار دارد که با هوشیاری و بصیرت، تمامی هجمه و حمله‌های دشمن را با جنگ نرم و سخت خنثی کند.

باقرزاده بیان کرد: در جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نماند و این افتخاربه پشتوانه ایمان رزمنده‌ها و رهبری داهیانه امام(ره) و همچنین  شجاعت، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و رزمندگان به ثمر نشست.

وی ادامه داد: پیرو بیانات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر تکریم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که برابر با خود شهادت است و پرداختن به این موضوع کمترین کاری است که می‌توان در برابر اخلاص و از جان گذشتگی شهدا انجام داد را باید گام برداشته و همیشه در نظر و عمل داشته باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت افسران جنگ نرم گفت: مهم‌ترین رسالت متولیان در امر تعلیم و تربیت، آموزش افسران جنگ نرم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنان است.

باقرزاده خاطرنشان کرد: در مجموع 176 شهید نهضت سوادآموزی که در کشور وجود دارد 7 تن از این شهدا متعلق به استان مرکزی است.

انتهای پیام/

نظر شما