شناسهٔ خبر: 22984217 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

24 آذر دیدارهای معوقه لیگ برتر تکواندو برگزار می شود

تهران - ایرنا - دیدارهای هفته اول تا پنجم تیم تکواندو مردان دانشگاه آزاد اسلامی با حریفانش که به دلیل حضور این تیم در رقابت‌های جام جهانی 2017 معوقه اعلام شده بود در ادامه شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو با عنوان جام خلیج فارس، 24 آذر ماه برگزار می‌ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه فدراسیون تکواندو، پنج دیدار هفته اول تا پنجم از مرحله رفت این رقابت ها که یادواره شهدای تکواندو مدافع حرم نامگذاری شده است با حضور تیم‌های دانشگاه آزاداسلامی، لوازم ورزشی کوروش، پالایش نفت آبادان، لوازم خانگی کن، یاسین پیشرو قم و کلینیک بهبد کرج در خانه تکواندو برگزار خواهد شد.
هم اکنون تا پایان هفته پنجم این دوره از رقابت‌ ها تیم لوازم خانگی کن با کسب 12 امتیاز و تفاضل 26 صدر نشینی خود را تثبیت کرده است و تیم شهرداری ورامین با 12 امتیاز و تفاضل 20 در جایگاه دوم قرار دارد. تیم پاس قوامین نیز با 9 امتیاز و دو پله صعود رده سوم را به خود اختصاص داده است.
همچنین با اعلام کمیته داوران مهدی کاشانیان، سیروس رضایی، حمید اسدالهی، مصطفی تقوی، محمد نوذری، مرتضی سالمی، اسماعیل لطفعلی زاده، احمد اخلاقی، ابوالفضل خدایی و مجتبی حبیبی 10 داور حاضر برای قضاوت دیدارهای معوقه هفته اول تا پنجم از دور رفت لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان انتخاب شدند که حافظ مهدوی نیز سرناظر داوران را به عهده دارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029**
تنظیم کننده: محمد مهدی موذن**انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*

نظر شما