شناسهٔ خبر: 22983832 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

عضو هیئت مدیره نظام مهندسی تهران تشریح کرد

جزئیات برگزاری آزمون ایمنی از حریق و آتش نشانی

تهران (پانا) - عضو هیئت مدیره نظام مهندسی تهران از تفاهم نامه صورت گرفته میان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبرداد .

صاحب‌خبر -

به گزارش سازمان نظام مهندسی ساختمان، مهدی زرگر افزود: طی سال های 94 و 95، در مرحله اول تعداد 755 نفر از اعضای سازمان برای شرکت در این دوره های آموزشی ثبت نام کردند که برگزاری دوره ها و همچنین اخذ آزمون نهایی بر عهده سازمان آتش نشانی بوده است. 
وی خاطرنشان کرد: در مرحل دوم دوره های آموزشی، تعداد ثبت نام کنندگان به 1397 نفر افزایش یافت که با توجه به کمبود امکانات سازمان آتش نشانی، مسئولیت برگزاری این دوره به نظام مهندسی تهران سپرده شد. در همین راستا با برنامه ریزی های گسترده، دوره های آموزشی در سه دوره عمومی، عملی و تخصصی برنامه ریزی و از خرداد تا آذر 96 برگزار شد.
رئیس كميته آتش نشانی بیان کرد: گام آموزشی اساسی دیگری که نظام مهندسی تهران برداشته، برگزاری آزمون نهایی این دوره های آموزشی به صورت متمرکز و در سطح استانداردهای آزمون های کشوری است که تحت نظارت سازمان آتش نشانی برگزار می شود. 
دبیر كميته آتش نشانی نیز در خصوص جزئیات این آزمون گفت: آزمون نهایی دوره های ایمنی از حریق و آتش نشانی 9 صبح روز پنجشنبه 23آذرماه 96 برای 1700 نفر از اعضای سازمان در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار خواهد شد که در نوع خود بی سابقه است.
علي اكبر صالح افزود: همچنین با هدف فراهم کردن امکان آزمون مجدد برای اعضایی که در آزمون‌های قبلی در سال 95 سازمان آتش نشانی قبول نشده اند، این افراد می توانند به صورت رایگان در این آزمون شرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین پس از پایان این آزمون، برنامه ریزی برای شروع دوره جدید ایمنی از حریق و آتش نشانی آغاز می شود که جزئیات آن در سایت سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما