شناسهٔ خبر: 22983231 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

طي حكمي از سوي وزير آموزش‌وپرورش؛

«ابوالفضل (فاضل) نظري» به سمت «مديرعامل كانون پرورش فكري كودكان ونوجوانان» منصوب شد

تهران (پانا) - طي حكمي از سوي وزير آموزش‌وپرورش «ابوالفضل (فاضل) نظري» به سمت «مديرعامل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان» منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مراسم تکریم «علیرضا حاجیان زاده» مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معارفه «فاضل نظری» به عنوان مدیرعامل جدید این کانون امروز در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
 
متن حكم سيد محمد بطحايي به شرح زير است:
 
برادر ارجمند جناب آقاي ابوالفضل (فاضل) نظري
 
با سلام واحترام؛
 
نظر به مراتب تعهد، شايستگي و تجربيات ارزشمد جناب عالي، باتوجه به صورت جلسه مورخ 19 آذر96 مجمع عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، به موجب اين ابلاغ به سمت «مديرعامل كانون پرورش فكري كودكان ونوجوانان» منصوب مي شويد.
 
اميد است با توكل و استعانت از خداوند متعال و پيروي از رهنمودهاي مقام معلم رهبري(مدظله العالي) و سياست‌هاي رئيس جمهور محترم با جلب مشاركت و هم فكري معاونان، مديران كل وكارشناسان حوزه‌هاي مختلف در وزارت آموزش وپرورش در جهت تحقق اهداف زير اهتمام ويژه داشته باشيد:
 
-ايجاد امكانات لازم براي رشد و پرورش فكري و هنري كودكان ونوجوانان وكمك به شكوفايي استعدادهاي ايشان براساس ارزش‌هاي نظام تعليم وتربيت اسلامي.
 
-پيگيري طرح هاي كانون مدرسه و توسعه هرچه بيشتر فعاليت هاي كانون در سطح مدارس كشور.
 
-تأسيس مراكز عرضه كتاب و آموزش‌هاي فرهنگي و هنري مخصوص كودكان ونوجوانان در نقاط مختلف كشور.
 
-همكاري و همفكري نزديك با مديران آموزش و پرورش در سطوح مختلف براي تقويت ارتباطات فرهنگي قوي و پايدار براي اعتلاي تربيتي كودكان و نوجوانان.
 
-تهيه واستفاده از وسايل سمعي و بصري و تدارك وسايل آموزشي، توليد، خريد، توزيع و نمايش فيلم‌هاي مخصوص كودكان و نوجوانان.
 
-حضور جديد در عرصه فرهنگي كشور و توليد محتواي مناسب براي سنين مختلف فرزندان كشور.
 
-توليد تئاتر و برگزاري جشنواره و نمايشگاه‌هاي هنري مخصوص كودكان و نوجوانان.
 
-جهت دهي كليه فعاليت‌هاي پرورشي در حوزه كودكان و نوجوانان با محوريت مدارس.
 
توفيق روزافزون شما را در انجام مسئوليت ها و ساير وظايف محول در جهت دستيابي به اهداف تعليم وتربيت در راستاي سياست هاي نظام جمهوري اسلامي ايران و دولت تدبير و اميد از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

نظر شما