شناسهٔ خبر: 22980565 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور 250 ناشر در استان بوشهر

روزنامه جوان / روزنامه جوان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر با حضور ۲۵۰ ناشر با ۳۵ هزار عنوان کتاب در محل نمایشگاه­ های بین المللی بوشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

حمیده ماحوزی گفت:در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر 35 هزار عنوان کتاب در حوزه‌های کودک و نوجوان، دانشگاهى، حقوق، هنر، کشاورزى، قرآنی،کمک آموزشی، اجتماعی، تاریخی و زبان ارائه می‌شود .

وی انتخاب بوشهر به عنوان پایتخت کتاب را یکی از موفقیت‌های امسال استان بوشهر دانست و تصریح کرد: در این عرصه 32 نوع فعالیت در عرصه کتابخوانی در مناطق مختلف اجرا می شود و در این راستا 1700 باشگاه کتابخوانی در بوشهر فعال شده که هر باشگاه 15 دانش‌آموز و یک مربی و دبیر مدرسه تحت پوشش کتابخوانی دارد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر با همکارى معاونت فرهنگى وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى، مؤسسه نمایشگاه‌هاى فرهنگى ایران، استاندارى و سایر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برگزار می‌شود .

ماحوزی هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب را ترویج فرهنگ کتابخوانی، افزایش سرانه مطالعه و دسترسی آسان مردم به کتاب‌های مورد نظر دانست و تصریح کرد: تشویق و ترغیب افراد جامعه به این رویداد فرهنگی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر است .

وی با اشاره به اینکه دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی از 23 تا 28 آذر در بوشهر برگزار می‌شود تصریح کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه، برنامه‌های جنبی مختلف و متنوعی نسبت به سال‌های گذشته با همکاری سایر دستگاه‌ها، انجمن‌ها و موسسات برگزار می‌شود .


نظر شما