شناسهٔ خبر: 22980317 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

۷۲۷۶ خانوار روستایی از خدمات کمیته امداد استان زنجان بهره مند می شوند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ۷۲۷۶ خانوار روستایی از خدمات کمیته امداد استان زنجان بهره مند می شوند، گفت: ۱۳ میلیارد تومان در مناطق محروم استان خدمت رسانی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران از خدمت‌رسانی 13 میلیارد تومانی کمیته امداد در مناطق محروم استان زنجان خبر داد و گفت: 771 روستای استان در مناطق محروم قرار دارند.

 

وی با یادآوری اینکه 7 هزار و 276 خانواراز خدمات کمیته امداد این استان در بخش‌های مختلف بهره‌مند هستند، ادامه داد: محرومیت‌زدایی و زمینه‌سازی برای ارتقاء سطح معیشتی و اقتصادی خانوارهای مددجویی از اولویت های اصلی این نهاد است.

 

این مقام مسوول با یادآوری اینکه مددجویان مناطق محروم در اولویت نخست دریافت خدمات هستند، تصریح کرد: در این خصوص نیازهای خانوارهای مددجو شناسایی و خدمات ارائه می شود.

 

به گفته وی، از ابتدای امسال تاکنون بیش از 13 میلیارد و 33 میلیون تومان در بخش‌های مختلف به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در مناطق محروم خدمت رسانی شده است.

 

کمک به تأمین مسکن، خدمات فرهنگی، اشتغال، بهداشت و درمان، معیشت و امور حمایت‌های اجتماعی ازجمله جهیزیه و کمک به ایتام و فرزندان محسنین بوده است.

 

نظر شما