شناسهٔ خبر: 22979301 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

اعتراض یکی از کاندیداهای ریاست هیات فوتبال استان در مجمع انتخاباتی؛

ماهوتچی: اخلاق وقتی خراب شد که توان رای دادن به خود را هم نداریم!/ طبق بند 21 اساسنامه فدراسیون این مجمع باطل است

یکی از کاندیداهای ریاست هیات فوتبال استان در مجمع انتخاباتی این هیات به نحوه برگزاری مجمع معترض شده و آن را باطل دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان درحالی از ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه با حضور ریاست فدراسیون فوتبال آغاز شده است که کریم حسین‌زاده ماهوتچی یکی از کاندیداهای احراز پست ریاست این هیات اعتراض خود به انتخابات هیات فوتبال را قبل از برگزاری انتخابات تقدیم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کرد.

این کاندیدای معترض در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: چون قرار است شما با اساسنامه‌ای که مرا نمی‌شناسید رای بدهید خودم را معرفی نمی‌کنم!

وی ادامه داد: بنده برای 4 سال آینده نقاط قوت و ضعف کاری ندارم. اگر در کلام من انتقادی وارد شود برای مجمع و هیات و جناب ششگلانی متوجه نیست. بنده ارائه دهنده طرح افتخاری طرح گل در فوتبال هستم.

حسین‌زاده گفت: از مجمع و حضار سوالی دارم اگر تیم ملی ما در مقابل سه تیم قدرتمند در جام جهانی در دقیقه 5 به گل برسد چطور می توانیم 85 دقیقه وقت تلف کنیم اما با طرح من حداقل 20 دقیقه می‌توانیم جوانمردانه وقت تلف کنیم!

وی اذعان کرد: اخلاق وقتی در فوتبال خراب شد که رئیس هیات فوتبال می‌تواند به خود رای دهد اما حریفش توان رای دادن به خود را ندارد.

این کاندیدا در خاتمه بیان داشت: طبق بند 21 اساسنامه فدراسیون فوتبال این مجمع باطل است. پیشنهاد می‌کنم رئیس مجمع سرپرستی تعیین کنند تا انتخابات مجددا برگزار گردد.
 

نظر شما