شناسهٔ خبر: 22978118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی مطرح کرد:

۲۰۰میلیارد تومان سهم جهاد کشاورزی از تسهیلات اشتغال مناطق روستایی

بجنورد- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان از سهم تسهیلات اشتغال کم‌بهره مناطق روستایی به سازمان جهاد کشاورزی استان اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

عبدالله یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و محروم، اعتبارات بسیار خوبی به‌منظور پرداخت تسهیلات به مناطق روستایی ابلاغ‌شده است.

یوسفی بابیان اینکه سهم خراسان شمالی از تسهیلات ایجاد اشتغال در مناطق روستایی ۳.۱۳ درصد معادل ۳۸۰ میلیارد تومان است، افزود: درمجموع ۵۵ درصد از میزان تسهیلات اخیر ابلاغ‌شده به بانک‌ها درزمینهٔ ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و محروم در استان معادل ۲۰۰ میلیارد تومان به بخش کشاورزی اختصاص دارد.

وی بابیان اینکه این تسهیلات با کارمزد ۶ درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود، تصریح کرد: برای پرداخت تسهیلات هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و متقاضیان با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها تشکیل پرونده دهند و بسته به نوع طرح از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با برشمردن آثار این حمایت‌ها بر بخش کشاورزی گفت: ارائه این تسهیلات فرصت خوبی برای تکمیل صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان است.

یوسفی افزود: شیوه‌نامه نحوه ضمانت این تسهیلات نیز طی ۱۰ الی ۱۵ روز آینده ابلاغ خواهد شد.

نظر شما